Alla inlägg under maj 2009

Av Malin - 31 maj 2009 20:31

ska skynda mig nu, ska snart till pappa och ska vara där hela veckan ,kanske, så jag springer runt i mitt rum med en väska mitt på golvet och funderar på vad jag ska slänga ner i väskan. fan man måste ju ha mycket, kläder som man ska hapå skolan, dans kläder, gympa kläder och annat sådant där smått... ääh jag överdiriver nog bara. tycket inte om att packa för jag lyckas alltid glömma något =]

Så, det blir nog lite dålig uppdatering i veckan. förlåt men har ju som sagt ingen dator hos pappa...men som sagt lovar att skriva så fort jag kan! =)


Ha en bra kväll och en vecka allihopa =)

Puss och kraamm på er allaa <3<3<3<3

Av Malin - 30 maj 2009 23:23

pust. Är hemma nu efter att jag varit och hoppat lite studsmatta hos några kompisar =) Vi hade jätte roligt men sen vart det lite ändrade planer. Istället för att gå in och se film for vi till några kompisar som grillade lite.

Lyckad kväll kan man kalla det! =) Ser faktiskt nu att jag har blivit ganska brun.


..........................


Jag vet att det aldrig kommer hända. Aldrig någonsin....

Det är bara drömmar om att du ska vara här och krama om mig när musklerna börjar spänna sig på kvällarna. Att du vill lyssna på mig om jag har något att berätta...vill att du ska förstå och tycka om mig ändå vad jag än berättar för dig....

Men det kommer aldrig hända, aldrig. Varför skulle något sådant hända mig... Jag är ändå så jävla dålig och ful så varför skulle det hända mig.?

Drömmar är till för att fantisera iväg om hur man skulle vilja att någonting var, men i verkligheten skulle det för mig aldrig inträffa något sådant.


Godnatt.<3

Av Malin - 30 maj 2009 19:08

gud så härligt väder det är ute idag! har legat ute och soklat i bikini på gården så nu har jag lite bikinlinjer =D Grillat vart det också, mamma fick sådant där sommar "il" då hon börjat grilla majs, kött och till det blev det potatis sallad! Sen har hon pysslat omkring på gården =) Riktigt härligt är det nu med sommar.


ska snart iväg till ett par kompisar där det kanske blir att hoppa lite studsmatta (det är så kul!) sen ska vi nog se film och äta lite chips osv =]

ha en bra kväll! PS, ska inte stanna länge så vi hörs på ett tag =)

bbyeyebye <33<3

Av Malin - 30 maj 2009 17:02

....som jag tyckte var fina =)


Du är så snäll och rar

Du är den bästa vän jag har

Min bästa vän kommer du förbli

För ingen har så kul som vi

Vi hittar alltid på en massa trams

Och om vi bråkar blir vi alltid sams

                                       Du är den bästa vän jag  har

..................................................
................

När livet kändes som mörkast,

då ingen tycktes förstå,

när jag ej ville leva mer,

bara lämna allting och gå.

Då fanns du där för mig,

sträckte ut en hjälpande hand,

tröstade mig när jag grät,

                                   lät mig gråta ut i din famn

...................................................
.
 

Om du var en tår i mitt öga,

skulle jag aldrig gråta,

                                     för då skulle jag förlora dig

.........................................

I wrote your name on a stone

but the weather took it

I wrote your name in the sand

but the water took it

I wrote your name on a paper

but the fire took it

I wrote your name in my heart

                                         and it will always be there.

..................................................
....


I want to say before you have to go
I deeply love you ???
Wherever you are, what ever you do
just remember I love you


..........................................

Av Malin - 30 maj 2009 00:01

oh shiet. Kom hem från Angelica för ett litet tag sedan. Vi orkade aldrig fara in till stan så vi körde lite dans sen poppade vi lite popcorn och såg några gamla filmer, mycket skratt vart det även! =D

Är så trött nu att på direkten blir det att sova. Ska ta en lång och härlig sovmorgon också...åå finns det något annat än sovmorgon på helgerna =]? Nej jag tror inte det, I löövee it <3


Vi hörs av i morgon. God natt alla <33


...................................


Känns som hela kroppen är gjord av bly, känns som varje rörelse gör ont och det där hålet i bröstet river som faan.

Hela dagen har varit ganska bra, kan inte klaga så mycket på den faktiskt förrutom om att jag var jätte trött. 

Men sen när jag kom hem ikväll från Angelica, då domnade kroppen av....

Jag vill ha någon som förstå utan att jag egentligen ska behöva berätta, utan att den personen ska dra till med några "drastiska åtgärder" utan bara lyssnar på en och har ett medlidande....

Men det är borta....så långt borta....kommer aldrig hända....


Så istället tar jag mitt stora täcke och gömmer mig under det, försöker krypa ihop mig som en boll i ett försök att fylla tomrummet, men jag lyckas inte. Kommer aldrig att göra det... 

Av Malin - 29 maj 2009 19:09

ska snart fara till Angelica. Hon hade lika tråkigt som jag  =]

Vi ska nog dra in till stan och kanske vara med några andra kompisar =) sen är jag röksugen så får hitta någon som kan köpa till mig. Det går faan inte lura någon jävel i kiosken att man är 18....ffaan vad man önskar att man var 18 ibland alltså =)

Ajaa. nu kanske jag ska snabba mig, tar med mig lite danskläder i fall vi inte skulle orka fara till stan så kanske vi kan dansa lite street och break =) 

ha en bra kväll! <3

kramåpuss<3

Av Malin - 29 maj 2009 17:16

YYYeees! Äntligen fredag och gud så härligt med helg! Och snart är det sommarlov! kom hem för ett tag sedan =) Mamma hade bakat bullar i massor så jag åt rätt många när jag kom hem =]

Och snart så ska vi äta lite middag =) Är jätte trött så jag tänkte bara lägga mig i sängen och titta på någon värdelös film tills det är mat! =)


Hörs snart. Ha det så bra! <3<3

Av Malin - 28 maj 2009 22:44

Det river och sliter i bröstet samtidigt som jag nästan hör hur rivandet ekar mellan mina väggar...

hatar det där jävla fejkande leendet jag måste klistra dit varje morgon och ha där ända tills på kvällen när jag har stängt min dörr och kastat mig på sängen för att krama om det stora kunden som ligger där. Det där leendet hinner jag ta bort just efter jag stängt dörren. Ingen ska få se eller märka hur trasig jag är eller nästan är...

Jag vet inte vad jag ska kalla det...


I morgon är det en ny dag. Ska sova nu, är så trött att huvudet känns så tomt. Jag var också så duktigt i början på veckan att ta itu med skol arbeten men nu har jag bara skjutit dom ifrån mig. Faann!

Men orkar inte göra dom, jag skiter i det. Jag är ändå så jävla dålig.

 Så, i morgon är det fredag och det är så skönt med helg snart!


Ni får ha det så bra. God natt <3<3

Ovido - Quiz & Flashcards