Alla inlägg under februari 2011

???

Av Malin - 4 februari 2011 17:36

Vem har rätt? Vem har fel?


Blir så jävla arg, men tänker då: har jag rätt att vara arg eller är jag helt dum i huvudet som blir arg för det här.?

Ska jag lita på min magkänsla att jag är arg, att jag har rätt att vara arg....


Vill inte vara den mesiga som sitter tyst, säger ingenting och lider inombords när man bara egentligen vill skrika rakt ut.

Jag har insett att jag har varit den här mesiga förrut, och den enda som förlorade på det, det var ju Jag! Det var ju jag som mådde dåligt av att bara sitta tyst, låtsas som ingenting när det egentligen var nånting! När jag egentligen var så sur eller arg!

 

Det gör ont i hjärtat, ont i bröstkorgen, ont i huvudet. Allt det gör så jäkla ont just nu. Kände hur jag bara ville lägga mig ner och gråta på skolan, men det går ju inte. Nu känns det som jag bara vill sova bort denna fredag...vill sova bort hela helgen egentligen.

Ovido - Quiz & Flashcards