Alla inlägg under maj 2010

Av Malin - 15 maj 2010 23:48


I love you <3


I love when you just hold your arms around me and kiss me.

I love to have you near. <3


 

Av Malin - 14 maj 2010 00:37

Finns inte dom rätta orden att förklara varför jag inte har skrivit...

Förlåt jagvet. Jag är dålig osv osv.

Men om jag ska vara helt ärlig så har mitt liv dom senaste veckorna varit ett helvete. Varje gång man tror att man är på väg till ljusare ställen, varje gång då man tror att man är stark nog att klara av att stå på båda benen utan någon hjälp så visar det sig bara vara ett bakslag till. Min ork börjar ta slut och jag vet inte vars jag ska hämta ny energi ifrån...

Jag är glad att skolan snart är slut, sommarlov. Mina betyg är inte dom bästa, jag vet att jag kan bättre men jag har inte orkat. Jag har släpat mig till skolan och min frånvaro har blivit bättre...men även om jag ler och ser ut som jag brukar varje dag på skolan och låtsas som ingenting på utsidan, så är det helt tvärtom det som pågår inombords. Jag trasas sönder mer och mer jag är rädd för att folk ska se, vill inte att dom ska fråga. Men samtidigt vill jag ha någon som förstår, någon som bryr sig, någon som man kan gråta hos... men det finns ingen.


Jag vet inte ens varför jag är vaken nu, var trött för så länge sen när ögonlocken började kännas tunga men här sitter jag fortfarande?

Nu ska jag sova.

Jag hoppas i hörs sen. Kram

 

Ovido - Quiz & Flashcards