Alla inlägg under januari 2010

Av Malin - 31 januari 2010 15:02

babe for nyss hem från att ha sovit hos mig inatt. Hur mysigt som helst. <3

Idag är det söndag och snart så är det en ny vecka, hoppas bara på att den ska gå fort för längtar till helgen :) Nu ska jag ta mig en macka sen bara slöa framför tv:n ett tag.

vi hörs sen.



..............................



Lägger armen om dig och kryper närmare, du är så varm och jag känner mig så kall. Höjer huvudet lite för att titta om du har somnat, det har du så jag försöker vara så stilla som möjligt för att inte väcka dig. Innan jag lägger huvudet på kudden viskar jag tyst; Jag älskar dig.


 


Av Malin - 31 januari 2010 00:26

är hemma nu efter en trevlig kväll hos kompisar. Sorry för att jag inte skrivit så mke, men haft fullt upp typ.

Är jätte trött och har jätte ont i huvudet så nu blir det krypa ner i sängen och sova.

vi hörs i morgon.

Godnatt.



.....................................



I love you <3

I wish I could feel that I was good enough for you <3


 

Av Malin - 28 januari 2010 23:30

Nu blir det sängen direkt, är jätte trött. Har faktiskt lyckats göra lite skolarbete ikväll men inte så mycket som jag hade hoppats på, men orken har som vanligt inte funnits...

i morgon är det fredag. Vet inte om det blir så mke skrivande då.

Ni får iaf ha det så bra.

vi hörs! Godnatt!



..............................


nejnejnejnej.

Orkar inte. Hur mycket finns det kvar att trasa sönder egentligen? Jag känner mig ihålig, trasig och ful. Ser verkligen ingen smärtan som strålar ut genom hela kroppen på mig nu när den är så fruktansvärt tydlig för mig. Tydligen inte.

Jag är ju faktiskt ingenting...


 

Av Malin - 28 januari 2010 19:05

haha såg just att mitt förra inlägg var mitt 500ande inlägg. Det är rätt mycket ändå.

Lyckades faktiskt göra bort det viktigaste skolarbeterna igår kväll/natt. Satt uppe till 3 tror jag ;/ var lite trött i morse men nu är det bortgjort och ska nu sätta mig och försöka göra bort lite mer nu. Får väll se hur det går eller om jag kommer måste sitta till 3 inatt med...nåja ska sätta fart nu.

vi hörs sen.



................................



 

I know that there's no doubt.

Av Malin - 27 januari 2010 23:08

hade som sagt tänkt sätta mig ikväll med skolarbeterna, har jag gjort det? nej inte ett dugg...har ingen ork till det egentligen men ska försöka göra det viktigaste nu sen får jag ta en heldag i morgon efter skolan också. Kommer säkert få sitta halva natten och försöka göra bort det viktigaste, får skylla mig själv.

nu ska jag sluta vara så negativ.

vi hörs i morgon, blir sova direkt efter jag är klar :)

Godnatt.


..................................



Dina ord som smeker min oro till lugn

jag vilar i din famn och jag ritar

små hjärtan med fingertopparna på ditt bröst. <3


   

Av Malin - 27 januari 2010 20:00

vill bara ha helg nu, soova och bara ta det lungt! Jag vet att jag låter som värsta skolhataren men jag har rätt kul på skolan ibland tack vare mina underbara, fina klasskamrater men dom långa dagarna och skolarbeterna suger verkligen orken ur en...nåja hoppas det blir lite bättre sen, man får också hoppas att lärarna lär sig att inte lägga allting så tätt intill varann.

Har bara sett tv ett tag och tänkte sätta mig med skolarbeterna nu men jag vet verkligen inte om jag orkar...

vi hörs lite senare.



.....................................


Vill bort, bortbortbortbortbort! Funderade på att fara till bästa kompisen och sova där ett par dagar men det känns fel, vill inte komma dit och tynga ner henne med allting som är just nu, hon kommer ändå inte förstå för hon vet ändå inte allting.

Funderade också på att fara till pojkvännen ett tag men han vet ju ingenting så den tanken plockade jag bort lika snabbt som den dök upp.

vill bara inte vara här, det är bara mer smärtsamt men jag vet inte riktigt varför.

Orkar bara inte med det här just nu. Saknar mina vingar som jag en gång hade men inte behövde just då, nu när jag behöver dom har dom bara trasats sönder för länge länge sen...


 


Av Malin - 27 januari 2010 00:01

Nu ska jag sova, borde ha gått och lagt mig för länge sen men har fastnat här vid datorn. I morgon blir det en lång och jobbig skoldag, men en dag närmare helg! ^^

Nåja, godnatt.



.....................................



Jag förtjänar dig inte. Du är för underbar.


I love you. <3


 





Av Malin - 26 januari 2010 22:25

hade svårt att andas, varje gång jag drog in luft så högg det till av smärta. Tryckte armarna mot bröstkorgen för att försöka lindra smärtan. Sänkte mitt huvud och bara stirrade ner i bordet, ville inte titta upp. Ögonen utstrålade för mycket smärta men vad hade det egentligen spelat för roll att fortsätta titta upp? Inget för att alla är så blinda att dom inte ser hur ont det gör. Eller så bryr do´m sig bara helt enkelt inte.

Det är nu jag önskar som mest jag kunde stå med ryggen mot spegeln och titta bak och le när jag såg att mina vingar fortfarande fanns...men dom finns inte där.

Vill bara försvinna, försvinna från det mesta och mig själv. Krypa under täcket och bara låta mörket som kommer över ögonen vara kvar.


 


Ovido - Quiz & Flashcards