Alla inlägg under oktober 2009

Av Malin - 31 oktober 2009 18:43

Nu har jag gjort mig lite klar och ska nu iväg till kompisarna där det blir att fixa halloween kläderna och sminket ;)

jag har som inte bestämt mig vad jag ska vara utklädd till än men jag slänger ner lite olika kläder i väskan sen får kompisarna hjälpa mig med det :)

Så vi hörs i morgon, ha en jätte bra kväll allihopa :D

kram.

 

Av Malin - 31 oktober 2009 17:03

känner mig oerhört tråkig idag, vet inte varför men allt växlar. Dåligt samvete, tråkigt, ledsen, glad, nervös, lycklig....allt bara blandar ihop sig och trasslar in sig i varandra. Men försöker hålla leendet uppe och skjuta allt åt sidan, det är trots allt halloween :) Ikväll blir det som sagt fara och vara med kompisarna och även du och hitta på en massa skoj. Så ska hoppa in i duschen nu sedan blir det lite käk.

hörs sen.

 

Av Malin - 31 oktober 2009 14:01

Har inte sovit nå bra inatt, vaknade rätt tidigt också och då jag vart less på att ligga och stirra i taket så gick jag och såg tv och har gjort det tills typ nu ^^ Så nu ska jag försöka göra något vettigt.

Idag är det väll förresten Halloween! :D så jag önskar er happy halloween nu annars kommer jag glömma det ;P

Ikväll har jag planer med kompisarna, kommer bli skit kul! :D

Aja, vi hörs lite senare.



........................................



Bubblan runt mig har blivit starkare, jag försöker bryta den så du ska få komma så nära så att du kan se vem jag är, den trasiga, fula ängeln...Men det går inte, den går inte att bryta sönder, den lilla mörka personen i mig hånflinar åt mig och skrattar bara när jag vill bryta sönder bubblan för att du ska få komma närmare mig så som jag har fått kommit närmare dig.

Nu när jag tänker på det är det kanske bättre att låta den få vara, den tanken gillar den mörka flickan i mig. Vad skulle du egentligen tänka om mig om jag berättade för dig hur ont jag har inombords. Jag ger upp, flickan i mig vinner.

Jag kan inte bryta sönder bubblan, jag måste få låta den vara men jag ska ändå försöka släppa dig nära. <3


  I found a way to let you in. <3

Av Malin - 31 oktober 2009 00:10

Redan fredag, eller ja lördag är det ju nu ;P Tycker att dagarna går så fort :)

vart iaf en lugn hemma kväll för min del, är rätt trött så det var härligt att bara ta det lugnt. Man kan ju undra varför jag inte ligger och sover redan när jag är så trött men så seg som jag är haha...

Nej nu blir det sova, i morgon så blir det att göra lite "ärenden" :)

God natt

  <3

Av Malin - 30 oktober 2009 18:55

hej på er!

Känns som det var en evighet sedan jag skrev sist, vet inte hur många gånger jag har under dom här dagarna loggat in och ska skriva ett inlägg men jag har bara suttit och stirrat på skärmen med tom blick istället...huvudet har varit helt tomt så det har helt enkelt inte gått att skriva.


Det känns nästan lite som att klättra på flera stora berg som står efter varandra, jag kan inte gå runt om utan jag måste gå upp för dom sedan så måste jag gå ner och sen vidare till nästa berg...

Vandringen upp till toppen är ett helvete, det gör ont, är jobbigt och tar lång tid...vägen ner går snabbt och är smärtfri men fort så kommer nästa berg och då är det bara att vandra sig upp igen.


Det är förklaringen till min frånvaro, det har varit mycket upp och ner. Och som jag skrev tidigare har jag fortfarande många bollar i luften jag måste plocka ner.


Mitt bloggande kommer att bli bättre nu, inget mer frånvaro i flera dagar. Det går inte jag måste få skriva av mig :)

Vi hörs lite senare. Kram.

 

Av Malin - 23 oktober 2009 11:18

Jag är så oerhört tacksam till er för att ni orkar läsa min blogg, ni är helt klart bäst.

Även om jag inte har så mycket att skriva om vissa stunder så är jag så tacksam för att ni ändå orkar läsa.

Har bestämt att ha en liten "blogg paus" ett par dagar, man kan säga att jag har många bollar i luften just nu att försöka plocka ner...jag hoppas ni förstår och orkar återvända hit om ett par dagar. <3

Så ta hand om er och ha det så bra. Vi hörs om ett par dagar igen :) Kram

  Tack <3


Av Malin - 22 oktober 2009 18:00

Det känns som den här veckan har gått fort men ändå inte, är ju redan torsdag och i morgon är det fredag ;)

Är bara hemma en snabbis ska iväg nu igen, som sagt ärenden och tider att passa. När jag kommer hem ska jag försöka plugga lite eftersom jag knappt har gjort det i veckan så det blir nog inte så bra bloggning på ett par timmar.

Nu ska jag iväg.

Vi hörs lite senare.




.........................................


  <3

Av Malin - 21 oktober 2009 22:57

Har jag pluggat ikväll, ja och nej svarar jag då. Måste dra fram motivationen i mig snart, det finns som ingen nu.

Ska iaf gå och sova nu, då kommer som sagt morgon dagen snabbare ;P

Vet inte om jag kommer hinna skriva så mycket i morgon, har lite grejor att göra och tider att passa :) Efter en sådan dag brukar det vara härligt att sova sen på kvällen. ;D

Nej nu ska jag sova, blir en lång dag i morgon...

vi hörs. God natt!


 

Ovido - Quiz & Flashcards