Direktlänk till inlägg 31 juli 2011

show me a way to beat the monster.

Av Malin - 31 juli 2011 00:18

Börjar försvinna mer och mer från den här bloggen, eller ska jag säga min "dagbok". Vet att jag knappt har någon läsare men skriver här för min egen skull nu, få skriva av mig lite.


Känns som jag börjar växa upp, fyller snart ett år äldre och inser att jag måste lämna den gamla Malin bakom mig. Men det är svårt, hon klamrar sig fast, vill inte släppa taget, vet inte heller om jag vill släppa taget om henne, vad skulle jag vara utan den lilla flickan med dom stora blå ögonen som är så trasig?


Jag vet att jag fortfarande är så trasig inombords, jag känner av det såå väl vissa stunder. Känns som jag är tillbaka där jag en gång varit då. Men jag vet att jag är helare nu än förrut.

Önskar jag fortfarande hade någon att prata med, någon som förstod mig och höll om mig när det gör som ondast. Men det finns ingen.


 

Allt för den gången.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 4 december 2014 00:40

00.40 och här ligger jag igen, stirrar upp i taket och kan inte sova. Läser gamla inlägg, bläddrar snabbt igenom vissa, orkar inte läsa det.  Kampen mot mig själv fortsätter...kommer den någonsin att vara över?  Tror inte det. Min andra hälft l...

Av Malin - 19 juni 2012 21:33

23 juni! vars far tiden? Satan så fort allting har gått, gått ut skolan vilket fortfarande inte har slagit mig?? Förstår inte varför det inte grabbar tag i mig, en sån stor händelse...men det kommer väl snart hoppas jag=)   annars vill jag inte...

Av Malin - 8 mars 2012 11:18

Jag vet inte vad jag vill längre, vad jag har i åtanke...   Jag vet vad det är som håller mig kvar här, och om det inte funkar så kommer mitt hjärta gå i tusen delar och jag har då redan planerat att skulle det hända ska jag flytta så långt bort ...

Av Malin - 16 februari 2012 23:26

jaa...det var ett tag sedan man var in här. Har mer och mer börjat glömma bort denna dagbok.   Och vad har hänt under tiden? Inte mycket egentligen fast ändå. Har iaf fyllt år :) Börjar inse att sommaren närmar sig och som varje år får jag mer ...

Av Malin - 29 oktober 2011 00:51


Länge sedan jag skrev nu, har inte kunnat hosta upp några enstaka ord för hur jag känner och mår just nu. Om man fick välja skulle man mer än gärna sova bort några veckor eller månader...   Känner hur det "gamla" hålet i bröstkorgen slits upp m...

Ovido - Quiz & Flashcards