Alla inlägg under december 2009

Av Malin - 31 december 2009 18:34

Ska som sagt vara med mina vänner ikväll och hoppas det blir en jätte trevlig kväll. Ska snart fara så kommer inte skriva något mer ikväll, vill bara önska er nu gott nytt år på er alla! Och hoppas ni får en trevlig kväll :D

Kram.

 

Av Malin - 31 december 2009 12:21

...eller jaa morgon och morgon, vaknade för ett tag sedan men ändå ^^

Ska skriva så som alla andra redan har skrivit: sista dagen på året 2009.

Ikväll blir det vara me massa kompisar och ha det trevligt, hoppas verkligen det blir trevligt iaf.

Nu ska jag ner och fika lite frukost/lunch.

vi hörs sen.


 

Av Malin - 31 december 2009 01:12

Vet inte varför jag är uppe nu, vart trött för länge sedan. Ville bara gå och sova för länge sedan, men ändå sitter jag här nu.

Huvudvärken som har varit olidlig ikväll har äntligen börjat avta, är så slut men vill inte gå och lägga mig. Det är så tyst då, även om jag har satt på en film som jag kan somna till så är det som ljudet från den kopplas bort och tankarna fortsätter snurra i skallen. Vill inte ha den där tystnaden eller den eviga långa väntan innan man somnar. Hoppas jag somnar direkt ikväll, men jag tvivlar.

I morgon är det som sagt nyårs. Då året 2010 kommer.

vi hörs i morgon.

Godnatt.


 

Av Malin - 30 december 2009 19:43

Orkar inte pressa fram det fejkade leendet längre, orkar inte bry mig om vad min mun svarar när min syrra undrar varför jag ser så ledsen ut. Jag hör mig själv svara lugnt "jag är bara trött, kunde inte sova igår". Så lättlurade alla kan vara.

Önskar jag hade mina vingar nu men dom är sedan länge borta.

Bara att gilla läget tänker den lilla mörka versionen av mig som sitter där inne och bara hånflinar.

Jag vill gömma mig, gömma mig från mig själv. Lägga mig under täcket och försvinna från mig själv.

 

Av Malin - 30 december 2009 17:11

Tittar i spegeln, hatar det jag ser, ögonen med dom blåa ringarna under ögonen stirrar tillbaka. Sätter mig vid datorn och det blir inte bättre, självfötroendet sjunker och sjunker mer och mer ju varje internetsida som kommer upp.

Lägger ifrån mig datorn och bara stirrar in i väggen och känner mig utmattad, allt suger verkligen orken ur mig. Går tillbaka till spegeln och tittar bara några sekunder sen får jag nog. Gör ont inombords, svårt att andas igen och jag lägger mig ner i sängen och försöker slappna av, men det är så svårt. Det är omöjligt.


 

Av Malin - 30 december 2009 15:13

Onsdag idag, i morgon är det 31 December och då är det nyårsafton. Då börjar nästa år, 2010.  Vet inte riktigt vad jag ska hitta på imorgon kväll, har inte bestämt mig så jag kanske måste börja fundera ut det snart ;P

Har inte gjort så mycket idag, steg upp rätt vettig tid idag, känns som man har sovit så mycket nu på lovet. Men det är rätt härligt det med :)

Vi hörs lite senare.



................................



Allting snurrar igen. Jag står på den snurrade plattformen och allt är bara suddiga streck framför mig. Sträcker ut händer i ett försök att få tag i någonting och hålla fast det så det slutar snurra men när jag sträcker ut händerna finns inget där. Bara den tunga luften som är runt mig.

År 2010 är snart här, vet inte vad jag tycker om det...Huvudet visar såklart bilder från året/åren som har varit. Smärtsamma bilder och glada bilder. Önskar jag kunde veta att det här kommande året kommer bli ett bra och roligt år, men det vet jag inte...Det känns som det finns någon i mig som verkligen vill och älskar att strö salt i både dom gammla och dom nya såren. Och med den personen i mig är det svårt att försöka läka.


 

Av Malin - 29 december 2009 20:40

förlåt för den urdåliga bloggningen...men har inte varit hemma idag utan kom hem för bara en liten stund sen.

har väldens huvudvärk så nu blir det ta på sig myskläderna sen se en film eller nå.

vi hörs sen.



...................................



Orkar inte med allt. Hjärnan går på high speed och tänker på allt, noga och smärtsamt, och just precis bara det som gör ont.

Självförtroendet sjunker mer och mer till botten, Hålet i bröstkorgen sliter och river.

Vill bara lägga mig undet täcket och sova, sova bort smärtan. Men det går inte, försöker istället gå omkring och låtsas som allt är bra med ett fejkat leende när jag egentligen så gärna bara vill lägga mig ner och gråta. Gråta ut i någons tröstande famn, någon som förstod mig. Men det finns ingen.

Nu är det kväll och då ska man snart sova, få lägga sig under täcket och bara slappna av...men även det hatar jag, speciellt en grej...tystnaden.

 

mmm

Av Malin - 28 december 2009 19:22

dålig bloggning idag med, jag vet...jag är sämst.

Har inte orkat, har inte kännt mig på topp...men life goes on.

Ska iaf iväg till en kompis nu, blir väll som vanligt säkert fara iväg och köpa lite godis sen typ bara se någon film och prata på :) Ska nog bli jätte trevligt :D

vi hörs lite senare.



...........................



 

Ovido - Quiz & Flashcards