Alla inlägg under februari 2012

Av Malin - 16 februari 2012 23:26

jaa...det var ett tag sedan man var in här. Har mer och mer börjat glömma bort denna dagbok.


Och vad har hänt under tiden? Inte mycket egentligen fast ändå. Har iaf fyllt år :)

Börjar inse att sommaren närmar sig och som varje år får jag mer och mer ångest över det. Måste gå ner i vikt, tappa dom "extra kilorna" som sagt! Har kollat upp lite bantningspiller men tror jag är för feg för att prova...men är jäkligt sugen! Får väl uppdaterna sen hur det blev, beställde jag dom eller inte? ;)


Svårt att förklara men har haft väldigt svårt att släppa in honom, in i hjärtat! Har haft så svårt att ta in dom fina, underbara sakerna han sagt om mig! Men har mer eller mindre nu efter väldigt lång tid insett hur mycket jag betyder för honom...Han betyder Allt för mig! Jag älskar honom och han älskar mig! :] Kan inte vara mer lycklig!

 

Ovido - Quiz & Flashcards