Alla inlägg under november 2009

Av Malin - 30 november 2009 22:18

Huvudvärken har inte gett sig. Kom nyss ut från duschen och tänkte blåsa håret sen gå och lägga mig fast jag har typ halv sovit hela dagen sedan jag kom hem från skolan efter lunch...nåjaa.

men vi hörs i morgon när jag kommit hem från skolan.

Har som vanligt en låång och joobig skoldag...usch, vill bara ha jullov <3

God natt!



 

Av Malin - 30 november 2009 20:05

Det spelar ingen roll. Jag finns inte. Jag är bara den minsta och osynligaste spelpjäsen i hela spelet, det suddiga föremålet längst bak i hela bilden som ingen orkar bry sig om. Ett ord, en blick rätt in i ögonen fick mig att tro att jag för en gångs skull inte var suddig längre, men det blåste snabbt bort.

Hålet i bröstkorgen vet vad det ska göra...ge mig ännu mer smärta än vad jag redan har. Det gör ont att andas och jag känner hur jag vill gråta men det går inte, jag som är så duktig på att gråta. Allt är som avstängt och jag orkar inte bry mig.

Jag ska inte gråta inför någon, det har jag lovat mig själv och jag har lyckligtsvis lyckats att hålla det.

 


Av Malin - 30 november 2009 13:14

Är redan hemma från skolan, har sådan huvudvärk så jag for hem på lunchen...

Ska ta en huvudvärks tablett sen ta på mig myskläderna och se nån film.

vi hörs sen.



..........................



Känner mig som förlamad, någon har tryckt på min off knapp igen.

Jag orkar inte reagera, jag orkar inte bry mig fast jag vet att det kommer bli ett rent helvete. Jag orkar inte ens gråta fast jag känner hur mycket tårar som börjar samlas i ögonen. Det gör så ont och jag är så less på att ingen ser. Dom orkar väll inte bry sig om mig eller så ser dom helt enkelt inte hur ont det gör.

Jag orkar inte...


black angel  

Av Malin - 29 november 2009 18:43

Jahap, då var de söndag...slutet på den här underbara helgen, i morgon är det skola.

Men jag längtar verkligen tills jullovet, det kanske ni har märkt ;)

Har nyss ätit lite middag och ikväll blir det väll bara ta det lugnt, en kompis kanske ska komma förbi en stund och bara prata men sen blir det väll lyssna på musik och så sen ska jag försöka gå och lägga mig tidigt så jag kommer upp i morgon.

Vi hörs sen.



..................................



Vet inte hur jag ska beskriva allting. Vill som vanligt bara spola tillbaka tiden till dig igen, men klockan tickar frammåt. Det ekar så otroligt mycket i mig men samtidigt så svävar jag bland molnen.


so close...  


I got my angel now. <3

Av Malin - 29 november 2009 14:47

Ja idag är det då söndag, helgerna går så fort. Snart är det ju jullov! :)

Har iaf haft en jätte bra helg, om man vill blunda för vissa situationer och sånt...men förutom det så har den varit bra.

Jag vet att mitt bloggande har varit jätte dåligt dom senaste dagarna men det har varit rätt hektiskt och mycket att göra, men nu ska det bli ändring på det. :)

Nu ska jag städa lite i mitt rum.

Vi hörs sen.



...................................



Jag må inte ha några vingar att flyga med men du gör så att jag svävar ovanför marken.


- But I gotta say I love you -

gold kiss  

Av Malin - 27 november 2009 22:55

Sorry för att jag inte har skrivit idag heller men har varit jätte stressad hela dagen för efter skolan skulle jag springa och göra en massa grejor och sen vart det att kasta i sig middag hemma och snabb duscha sen fara iväg och träffa kompisarna...

är redan hemma nu, är så trött så jag orkade inte stanna ute något längre.

Ska gå och sova på en stund. Vet inte om jag kommer hinna skriva så mycket mer i morgon heller, ska fara till pappa och så...

Ska försöka hinna skriva någon gång men jag kan inte lova något.

Annars så får ni ha en trevlig helg!

vi ses!



.................................



I love you <3

 

Av Malin - 26 november 2009 22:47

Hej, ska väll börja med att ursäkta mig för att jag inte har skrivit men har haft fullt upp sen så har jag inte orken funnits till hands att ens sätta mig vid datorn.

Allt jag säger nu är att det är fredag i morgon och det tackar jag för, och tackar ännu mer för att den här veckan också har gått fort. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på i morgon kväll, vi får väll se vad som händer :)

Ikväll har jag försökt plugga lite men som vanligt så får jag inte in något i skallen, så det kommer skita sig i morgon på skolan....usch

Nä nu vill jag bara sova så nu ska jag lägga mig och försöka sova sen så ska jag komma på något roligare att skriva i morgon.

God natt



.............................


Freedom is not free!


 

Jag orkar inte...

Av Malin - 24 november 2009 22:27

Ikväll har jag som sagt inte orkat plugga något mycket så det blir att plugga i morgon efter skolan, sen har jag hunnit sett halva en film och duschat :)

tänkte gå och lägga mig igen och se andra halvan av filmen efter jag gjort mig klar och så :) Vet inte om jag kommer hem direkt efter skolan så vi får se när jag skriver i morgon. Men vi hörs!

God natt!


Bara 1 månad kvar till Jul :)

 

Ovido - Quiz & Flashcards