Alla inlägg under mars 2009

Av Malin - 30 mars 2009 23:36

haha ni behöver inte läsa dom där listorna men hade tråkigt ;D


Har varit så fruktansvärt trött idag, shiet....kommer inte sova något bra inatt heller. Vet inte vad som är fel men sover inge bra längre :/  Ajaa, hoppas eran dag varit bra :)<3

i morgon har jag en längre dag framför mig, lång skoldag sen in till stan och göra några ärenden...Kommer vara död när jag kommer hem, men ni vet that´s life :) Kommer nog inte kunna skriva något i morgon, men så fort jag får chansen till en dator så ska jag skriva :) 


hoppas ni i alla fall får en bra dag i morgon :)

God natt!



                                             ..............



There is so mutch I need to say, but I don´t know how or when...?


Av Malin - 30 mars 2009 23:14

ALLMÄNT...
Namn: Malin
Piercingar: öronen.
Tatueringar: nepp
Längd: 168 cm tror jag
Skostorlek: 38
Hårfärg: mörk brun
Är du kär i någon: nej
Önskar du att du bodde någon annanstans: haha joo
Tänker du på självmord: ibland...
Tycker andra att du är attraktiv: vet inte
Vilket shampoo använder du: olika
Vilken parfym använder du: även olika på de
Vad är du rädd för: att vara själv...
Gillar du att tvätta: njaae
Gillar du Berg-och dalbana: ja

SENASTE...
Film du hyrde: kommer inte ihåg
Film du köpte: ingen aning
Låten du lyssnade på: kanye west - heartless
Låten du hade på hjärnan: Timbaland - return to the favor
Låten du laddade ner: timbaland - return to the favor
Personen du ringde: Syrran
TV program du tittade på: ....
Personen du tänkte på: ....

FAVORIT...
Mat: tycker om det mesta :P
Låt: har många
Sak att göra: dansa!
Sport: dans
Dryck: Sprite
Kläder: Mjukis
Film: ingen aning
Bil: haha hmm....

ANTAL...
Gånger du varit kär: ärligt? EN
Gånger ditt hjärta brustit: en!
Hjärtan brustit på grund av dej: ingen aning....
Gånger ditt namn varit med i tidningen: haha nån gång faktiskt ;)
Ärr du har på kroppen: lite här och var :P

SENASTE...
Bok du läste: kommer inte ihåg :]
Personen du fick mail av: danslärare
Personen du fick brev av: hmm...
Personen du fick sms av: en person
Gången hela din familj åt middag tillsammans: hur räknas helaa familjen??

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: sett tv
Var det kul: Hahaa nee
Hur tidigt stiger du upp: 7
Gillar du att slåss: beror vem man slåss med
Vad ska du göra ikväll: sova...

Vad är du allergisk mot: inget
Var har du ont: nacken
Använder du hårspray: joo
Kan du stå på händer: en väldigt kort stund :)
Favorit serie: hmm....

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: socker :/
Gillar du ketchup: på mat ibland :)
Är du glad nu: typ
Var du glad igår: vet inte
Känner du någon som jobbar på sjukhus: joo
Vad dansar du till: allt möjlig :D
Stockholm är: huvudstad
Göteborg är: stort ;)
Kan du sjunga: Väldigt dåligt!!
Mer värt än guld: mina vänner <3
Spaghetti eller makaroner: makaroner
Ett land jag helst vill besöka: många!
Ska bli skoj: hmm...?
Ska inte bli skoj: hmm....?
Sparar till: inget
Väntar på: något spännande
Pålägg som gäller: ost :)
Dagens dryck: vatten :)

Av Malin - 30 mars 2009 23:09

har...

(x) hamnat på sjukhus/akuten
( ) förlorat någon jag älskade
( ) dödat någon
(x) bakat sockerkaka
(x) velat dö
(x) lyssnat på samma låt en hel natt
(x) ätit godis istället för att gråta
(x) varit ordlös
(x) hatat värme
(x) skrivit på någons arm
(x) dissat någon som ringt på min mobil
(x) dissat någon som gillar/gillat mig
(x) hatat någon som jag egentligen älskar
(x) ångrat mig
(x) varit svartsjuk
(x) har ätit middag med någon jag tycker om
(x) tror på det övernaturliga
(x) har hatat mina föräldrar
( ) ätit jättemycket och sedan spytt
(x) hatat min kropp och mitt utseende
( ) spelat gitarr
( ) sjunger i duschen
( ) har sett någon döende
(x) har vibrerat av nervositet
(x) tagit någon på röven
( ) slängt porslin i väggen
( ) tycker att pengar är viktigare än nåt annat.
(x) gillar inte då folk frågar mig saker. ( beror på vad dom frågar )
( ) drömmer ofta mardrömmar
(x) skulle kunna döda för någon
(x) skulle dö för någon
(x) har ett smeknamn
(x) somnat på golvet
( ) hånglat på tunnelbanan/stationen
( ) åkt buss genom halva sverige
( ) kastat mig framför ett fordon
( ) brutit kontakten med någon för en kyss
( ) tagit min kompis pojkvän
(x) cyklat utan händer
(x) känt mig som ett as
(x) kysst mig själv i en spegel, haha
(x) viskat i någons öra
(x) skrapat upp knäna
(x) tuggat på ett grässtrå
(x) hållit i en orm
(x) varit så full att jag inte kunnat gå
( ) trott att jag varit odödlig
( ) kastat min telefon i vattnet
(x) vaknat av att jag gråter
(x) har gråtit i någons närvaro
( ) önskar mig ett liv med en speciell person
(x) har sprungit en kilometer utan uppehåll
( ) har aldrig ätit fisk
(x) har sett en film mer än tjugo gånger
( ) kysser med öppna ögon
( ) gillar att städa
( ) har varit lunarnörd
( ) kan tre eller fler språk
( ) har bra självförtroende
( ) tror på gud
(x) är en negativ jävel
(x) drömt att jag varit död
( ) har aldrig druckit öl
( ) trivs med min kropp
(x) är dålig på att säga nej
(x) har någon gång känt dödslängtan
( ) avskyr matt ( vad är matt?)
( ) har varit på hultsfredsfestivalen
(x) har tittat på stjärnorna med en varm känsla i bröstet
(x) hade gosedjur som liten
( ) har förlorat en nära vän
( ) är emot abort
( ) faller nästan alltid för fel personer
(x) skulle kunna ge vad som helst för någon just nu
(x) gillar muskler
( ) hatar mjölk
(x) vet hur det är att tappa andan av någons skönhet
( ) tycker att alla som inte kan slåss är veklingar
( ) verkligen hatar att gå till tandläkaren
( ) gillar att kasta folk i snön och snömula dom tills dom ber om nåd
( ) vet hur det är att älska någon som är alltför långt borta
( ) älskar någon

Av Malin - 30 mars 2009 16:01

Hej på er alla....

Är äntligen hemma från en lång dag =) Härligt att bara komma hem och slänga sig i sängen, vänta ut den dunkande huvudvärken som jag får varje dag...

har inte så jätte mycket skol arbeten i veckan vilket är jätte skönt =D

Ska snart gå ner och äta middag, hoppas det inte blir så stelt vid matbordet som det brukar. Ni vet, när vissa klistrar på ett fejk smile i ansiktet och hoppas att det ska "smitta" av sig....puuh! 

Faan måste ta något för huvudvärken.....dunk, dunk, dunk....

Ses.

Av Malin - 29 mars 2009 23:18

Hej jag har nu startat en blogg vilket är helt nytt för mig :)  Jag är en 15 årig tjej som bor utanför Stockholm. Kommer mest att skriva mina tankar om saker och ting men också även om mitt "hektiska" liv. Man behöver ju få skriva av sig lite ibland :)

Ha det bra!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards