Alla inlägg under mars 2012

Av Malin - 8 mars 2012 11:18

Jag vet inte vad jag vill längre, vad jag har i åtanke...


Jag vet vad det är som håller mig kvar här, och om det inte funkar så kommer mitt hjärta gå i tusen delar och jag har då redan planerat att skulle det hända ska jag flytta så långt bort som jag kan. För att slippa springa på varandra på stan, slippa mötas på krogen osv. Det skulle vara för smärtsamt, att se honom men inte med samma ögon som förut.


-----------------------------------------------



Jag undviker, när jag egentligen inte vill det

men något i mig, säger åt mig att göra det

jag vet att det trycker ner mig, men jag vet inget bättre

önskar jag kunde leva i min drömvärld, jag drömmer mig bort mycket ofta

men verkligheten slår till, det är bara att kämpa.

 

Ovido - Quiz & Flashcards