Direktlänk till inlägg 18 januari 2011

aldrig nöjd

Av Malin - 18 januari 2011 21:44

Tror nästan alla tjejer vet vad den här känslan är...Att aldrig duga...

Känns som man aldrig duger, så känner då jag iaf. Känns som jag måste vara någon annan för att duga, annars kommer ingen gilla mig...och när jag säger någon annan menar jag att det finns en person som man kan säga att jag ser upp till.. hon heter **** och ser jätte bra ut, har den perfekta kroppen, det fina håret, den perfekta glada personligheten.


Allt det vill jag ha och vara.


Det kan gå nån dag då jag ser mig i spegeln och tänker för migsjälv att: nae! då ser bra ut och du är på bra humör! du duger som du är :)

Men vissa dagar(och dom flesta) vill jag bara slå slå sönder speglen när jag ser migsjälv, en halvkort tjej som skulle kunna gå ner nått kilo, kort hår som hon aldrig vet hur hon ska göra för att det ska se bra ut, dom stora blåa ringarna under ögonen...det är jag


Skulle jag må bättre om jag vart lite smalare? går till en frisör? Lägger mer tid på mitt utseende? ......Jag vet inte. Jag kanske skulle göra det.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 4 december 2014 00:40

00.40 och här ligger jag igen, stirrar upp i taket och kan inte sova. Läser gamla inlägg, bläddrar snabbt igenom vissa, orkar inte läsa det.  Kampen mot mig själv fortsätter...kommer den någonsin att vara över?  Tror inte det. Min andra hälft l...

Av Malin - 19 juni 2012 21:33

23 juni! vars far tiden? Satan så fort allting har gått, gått ut skolan vilket fortfarande inte har slagit mig?? Förstår inte varför det inte grabbar tag i mig, en sån stor händelse...men det kommer väl snart hoppas jag=)   annars vill jag inte...

Av Malin - 8 mars 2012 11:18

Jag vet inte vad jag vill längre, vad jag har i åtanke...   Jag vet vad det är som håller mig kvar här, och om det inte funkar så kommer mitt hjärta gå i tusen delar och jag har då redan planerat att skulle det hända ska jag flytta så långt bort ...

Av Malin - 16 februari 2012 23:26

jaa...det var ett tag sedan man var in här. Har mer och mer börjat glömma bort denna dagbok.   Och vad har hänt under tiden? Inte mycket egentligen fast ändå. Har iaf fyllt år :) Börjar inse att sommaren närmar sig och som varje år får jag mer ...

Av Malin - 29 oktober 2011 00:51


Länge sedan jag skrev nu, har inte kunnat hosta upp några enstaka ord för hur jag känner och mår just nu. Om man fick välja skulle man mer än gärna sova bort några veckor eller månader...   Känner hur det "gamla" hålet i bröstkorgen slits upp m...

Ovido - Quiz & Flashcards