Alla inlägg under augusti 2010

Av Malin - 10 augusti 2010 15:18

Livet känns rätt bra nu. Är rätt lugnt hemma, har världens bästa pojkvän och har blivit bättre på att röra på mig =) Jag ska gå ner i vikt, jag ska bli smal! =D Så i morse var jag ute och sprang sen så när jag kom hem gjorde jag lite armhävningar och situps och så. Till middag blir det frukt tror jag =)

Har inte så mycket planerat i veckan dock, har blivit dålig på att höra av mig till kompisarna så ska väll ringa dom någon dag. =)

Nu blir det slöa framför en film och sakna mig älskling <3


 

Av Malin - 3 augusti 2010 20:05

har det inte hänt så mycket som vanligt...bara tagit det lugnt och så :)

har inte gått så bra för mig idag att börja på min diet...ny dag i morgon. Jag ska bli smal! =)

nu ska jag se en film tror jag. Fick just sms av älsklingen också =) <3

vi hörs.

 

Av Malin - 3 augusti 2010 00:37

Känns som jag bara vill lägga mig ner och ge upp allt jag försökt göra. Känner mig så misslyckad! Som jag inte klarar av att göra någonting rätt...

Vet att det är sant men jag kan inte ändra på det som varit. Det gäller att blicka framåt och försöka göra framtiden bättre.

 

Ska också försöka bli smal nu, vet att man inte ska jämföra sig med andra men vill verkligen se ut som **** då blir jag nog glad och kommer nog trivas med mig själv, men vägen dit är lång. Önskar jag var som **** i personligheten också, jag är så tyst och blyg...

Känns som att jag bara duger om jag lyckas likna ****


Nä nu ska jag försöka skjuta bort smärtan från huvudet och smärtan från bröstkorgen som verka vilja döda mig och försöka sova. Försöka går ju alltid.


ha det bra hörrni. Godnatt

 

Ovido - Quiz & Flashcards