Direktlänk till inlägg 30 mars 2009

en till ;)

Av Malin - 30 mars 2009 23:14

ALLMÄNT...
Namn: Malin
Piercingar: öronen.
Tatueringar: nepp
Längd: 168 cm tror jag
Skostorlek: 38
Hårfärg: mörk brun
Är du kär i någon: nej
Önskar du att du bodde någon annanstans: haha joo
Tänker du på självmord: ibland...
Tycker andra att du är attraktiv: vet inte
Vilket shampoo använder du: olika
Vilken parfym använder du: även olika på de
Vad är du rädd för: att vara själv...
Gillar du att tvätta: njaae
Gillar du Berg-och dalbana: ja

SENASTE...
Film du hyrde: kommer inte ihåg
Film du köpte: ingen aning
Låten du lyssnade på: kanye west - heartless
Låten du hade på hjärnan: Timbaland - return to the favor
Låten du laddade ner: timbaland - return to the favor
Personen du ringde: Syrran
TV program du tittade på: ....
Personen du tänkte på: ....

FAVORIT...
Mat: tycker om det mesta :P
Låt: har många
Sak att göra: dansa!
Sport: dans
Dryck: Sprite
Kläder: Mjukis
Film: ingen aning
Bil: haha hmm....

ANTAL...
Gånger du varit kär: ärligt? EN
Gånger ditt hjärta brustit: en!
Hjärtan brustit på grund av dej: ingen aning....
Gånger ditt namn varit med i tidningen: haha nån gång faktiskt ;)
Ärr du har på kroppen: lite här och var :P

SENASTE...
Bok du läste: kommer inte ihåg :]
Personen du fick mail av: danslärare
Personen du fick brev av: hmm...
Personen du fick sms av: en person
Gången hela din familj åt middag tillsammans: hur räknas helaa familjen??

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: sett tv
Var det kul: Hahaa nee
Hur tidigt stiger du upp: 7
Gillar du att slåss: beror vem man slåss med
Vad ska du göra ikväll: sova...

Vad är du allergisk mot: inget
Var har du ont: nacken
Använder du hårspray: joo
Kan du stå på händer: en väldigt kort stund :)
Favorit serie: hmm....

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: socker :/
Gillar du ketchup: på mat ibland :)
Är du glad nu: typ
Var du glad igår: vet inte
Känner du någon som jobbar på sjukhus: joo
Vad dansar du till: allt möjlig :D
Stockholm är: huvudstad
Göteborg är: stort ;)
Kan du sjunga: Väldigt dåligt!!
Mer värt än guld: mina vänner <3
Spaghetti eller makaroner: makaroner
Ett land jag helst vill besöka: många!
Ska bli skoj: hmm...?
Ska inte bli skoj: hmm....?
Sparar till: inget
Väntar på: något spännande
Pålägg som gäller: ost :)
Dagens dryck: vatten :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 4 december 2014 00:40

00.40 och här ligger jag igen, stirrar upp i taket och kan inte sova. Läser gamla inlägg, bläddrar snabbt igenom vissa, orkar inte läsa det.  Kampen mot mig själv fortsätter...kommer den någonsin att vara över?  Tror inte det. Min andra hälft l...

Av Malin - 19 juni 2012 21:33

23 juni! vars far tiden? Satan så fort allting har gått, gått ut skolan vilket fortfarande inte har slagit mig?? Förstår inte varför det inte grabbar tag i mig, en sån stor händelse...men det kommer väl snart hoppas jag=)   annars vill jag inte...

Av Malin - 8 mars 2012 11:18

Jag vet inte vad jag vill längre, vad jag har i åtanke...   Jag vet vad det är som håller mig kvar här, och om det inte funkar så kommer mitt hjärta gå i tusen delar och jag har då redan planerat att skulle det hända ska jag flytta så långt bort ...

Av Malin - 16 februari 2012 23:26

jaa...det var ett tag sedan man var in här. Har mer och mer börjat glömma bort denna dagbok.   Och vad har hänt under tiden? Inte mycket egentligen fast ändå. Har iaf fyllt år :) Börjar inse att sommaren närmar sig och som varje år får jag mer ...

Av Malin - 29 oktober 2011 00:51


Länge sedan jag skrev nu, har inte kunnat hosta upp några enstaka ord för hur jag känner och mår just nu. Om man fick välja skulle man mer än gärna sova bort några veckor eller månader...   Känner hur det "gamla" hålet i bröstkorgen slits upp m...

Ovido - Quiz & Flashcards