Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Malin - 8 februari 2010 20:11

Vill ha din här hos mig hela tiden, känns som välden utanför kan vänta när jag är med dig. Jag älskar dig, har aldrig kännt så här förrut för någon. Jag vet att du älskar mig också men jag kan egentligen inte låta bli att undra varför...jag ser inget hos mig som kan hålladig kvar hos mig. Ändå stannar du. <3

Jag förtjänar dig inte, du är för bra.

Allt går i reapeat i huvudet och jag bara ler åt känslan. Men varför saknar jag dig så mycket då...vill bara krama dig, ta din hand i min, pussa dig mjuk på munnen och viska orden Jag älskar dig i ditt öra.


 

Av Malin - 8 februari 2010 13:47

Förlåt jag vet att jag är dålig.


Jag lever, jag är inte död.

Men bara på utsidan.


Gå inte och tänk över något som ändå inte går att göra ogjort.

Blicka framåt.


 

Ovido - Quiz & Flashcards