Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Malin - 11 februari 2010 23:05

Jag har blivit så fruktansvärt dålig på att skriva här...

i morgon är det iaf fredag. Så härligt med helg :D Fast sitter nu och har ångest över dom skolarbeterna jag skulle haft gjort ikväll som måste vara klara i morgon...men orkar inte. För försöka fixa det på skolan i morgon.

Nåja, nu ska jag gå och sova...om det går som sagt.

Vi hörs.

kram.


 

Av Malin - 11 februari 2010 18:16

Jag har aldrig bett om att få komma till i denna värld. Men nu när jag är här varför finns det ingen som fattar...

Orkar inte, allt är för mycket just nu. Hade tänkt sätta mig med läxorna ikväll men allt känns bara jobbigt just nu. Vill inte, har ingen ork.

Vars är mina vingar när jag som mest behöver dom?! Hatar att inte kunna flyga iväg, vill vara fri men den drömmen är för långt bort för att bli sann.

Det gör så fruktansvärt ont, hålet i bröstkorgen har växt och sliter och river som aldrig förr. Jag får stora ärr inombords som ingen ser och jag kan inte hjälpa att ge mig själv ärr på utsidan...


 

Ovido - Quiz & Flashcards