Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Malin - 9 mars 2010 13:39

Kom nyss hem och ska snart hoppa in i duschen sen äta en tidig middag, är hungrig, sen så ska jag iväg igen... Kommer nog inte kunna skriva mer i veckan. Kommer inte vara hemma...titta gärna tillbaka om en vecka.

Ni är bäst! Ni får ha det så bra. Kram.



------------------------------------



My dream is to fly.


Önskar jag kunde säga att saker och ting var lätta nu. Önskar jag kunde säga att allt bara är bra och verkligen mena det när folk frågar hur det är.

Ärren som finns inombords har bara blivit fler och dom gör mer ont än någonsin.

Vill bara flyga iväg, försvinna från allt och bara ta en paus. Men det är lättare sagt än gjort. Önskar jag kunde vara stark nog men jag är långt ifrån det, det finns ingenting någon kan göra något åt det heller.

Det är ju mig det är fel på, det har det varit hela tiden. Det vet jag.

Det är ju mitt fel alltihop.


 

Ovido - Quiz & Flashcards