Alla inlägg den 3 april 2010

Av Malin - 3 april 2010 20:12

Lördag idag och jag är måttligt bakis efter en super trevlig kväll igår med massa sprit att dränka allt med.

Ikväll ska jag nog inte göra så mycket. Se kanske någon bra film om jag har någon på datorn eller så blir det tv kväll. Chips påsen som ligger nere i skafferiet ska fram snart. Har bestämt mig att snart är det dax att gå ner i vikt. Vill gå ner lite till i vikt, hade inte varit helt fel innan sommaren :)

hoppas ni har det bra!

kramkram.



..........................................



Vet inte om livet känns mer jävligt nu än förr eller om det ligger som på samma våglängd som det alltid har gjort.

Vet inte vad jag mer ska skriva. Blir helt tom i skallen.

Har mer än gärna lust att bara packa en väska och fara, eller sticka härifrån är kanske ett bättre ord. Men om det ändå vore så enkelt.

Nej nu ska jag njuta av dom dagarna som jag är själv hemma istället.

 


When the drugs don't work no more you get high on life.

Thats what they say when you're feeling down...


Henok Achido - High on life.

Ovido - Quiz & Flashcards