Alla inlägg den 5 april 2010

Av Malin - 5 april 2010 23:57

Stänger dörren om mig, sätter mig på golvet och drar upp knäna mot huvudet och håller hårt om mina ben med mina armar.

Vill bara krypa ihop i någons famn och gråta. Istället sitter jag själv på golvet i ett tomt hus. Jag tittar upp och mörkret som svävar runt mig tycks vilja svälja mig. Jag önskar det fanns något ljus i det gapande mörkret men det finns inte...


Huvudet snurrar, jag vet inte vad jag vill...

Önskar bara allt var lätt.


När du sover kan du inte gråta för att du är inte vaken och kan känna just det du känner då...

därför ska jag sova nu.

Men bara för att jag inte då är vaken, så betyder inte det att jag kommer ifrån mardrömmarna.

 

Av Malin - 5 april 2010 15:39

Inget går som jag vill att det ska gå.



Vill bara lägga mig ner och stirra in i väggen men får då ångest för att tiden bara kommer rinna iväg. Huvudvärken slår mig. Varför ska allt kännas så jobbigt just nu, det minsta lilla!?

Idag är det den 5 April. Längtar till sommaren oerhört.

No more worlds.

See ya.

 

Ovido - Quiz & Flashcards