Alla inlägg den 15 april 2010

Av Malin - 15 april 2010 22:13

Känner mig så ful, så dålig, så fet osv...

Känns som jag ligger ner på golvet och alla dom här orden kommer som sparkar mot magen, dom gör lika ont varje gång och det är lika jobbigt att försöka läka efter dom har sparkat mig. Det är den där lilla mörka versionen inom mig som sitter och säger allt det här. Jag vet att jag inte ska lyssna på henne, ignonerna det men hur lätt är det när dom orden är dom ända man hör för hon är så högljudd.

 


Vissa dagar vaknar jag upp på morgonen och tänker och verkligen känner att nää nu ska jag bara skjuta bort allt det här och skita i det och gå min egen väg, eller göra som jag vill utan att hindras av den lilla mörka flickan som då hånflinar åt mig och säger alla dom här orden till mig som gör så att jag bara får mer smärta...

Men jag vet inte hur många gånger efter jag har tänkt så, så räcker det bara med en liten grej under dagen så vips så är hon där igen och förklara hur dålig jag är...


Orkar inte med allt just nu...vill bara bort.'

Ovido - Quiz & Flashcards