Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Malin - 7 oktober 2009 21:59

Jepp. Nu tänkte jag faktiskt gå och lägga mig. Ska bara packa och fixa lite inför i morgons skoldag :/

Måste börja stiga upp när väckaren ringer för nu har jag stressat som en tok hela veckan på morgonen.

Vi hörs i morgon efter school.

  What I have in me, in my mind is you...

Av Malin - 7 oktober 2009 19:26

hade tänkt sätta mig och plugga en stund och göra bort lite läxor ikväll, men jag orkar inte. Ska nog ta ett långt bad sen fika och sedan gå och sova! fan va härligt :)

ses.



....................................



ja va fan kan jag säga. Låste in mig och släckte hela rummet, låg bara på mattan i mörkret ett tag innan jag tog en sax och ristade ett streck på min arm...nu har jag skjutit bort allt, till det där facket.


Och den här behagliga värmen har kommit tillbaka till mig, det är du som värmer mig. Jag trodde det bara kunde gå åt ett håll men nu ser det ut som jag står vid en korsning, det finns flera vägar att gå. Om jag ändå kunde berätta för dig hur mycket du har värmt mig.

men det är klart, alla negativa tankar snurrar runt skallen som några jävla bin. Som varför skulle han tycka om mig, det finns ju så många andra tjejer som är såå mycket sötare än mig, så mycket helare än mig...

Men du har verkligen värmt mig ända in i hjärta, i själen. <3

 


Av Malin - 7 oktober 2009 16:44

kom hem från skolan för en liten stund sen och ska nu byta om till mjukis kläder sen äta lite middag, sedan blir det att se film eller nått...är så jäkla trött, hela kroppen värker.

Vi hörs sen.



.............................



Jaha är det nu vi ska komma springandes med näsdukar och trösta dig...kroppen domnar bort av smärtan som härjar i mig, benen börjar kännas som spagetti och huvudet börjar snurra. Det är så uppenbart att du söker efter våran tröst och medlidande.

Jag vill gråta ut hos någon, någon som förstår. Funderade på att gå till några på skolan som kan det där, som har utbildning men då ska dom fråga så mycket. Jag vill inte gråta själv längre, vill att någon ser och förstår. 

Nä som vanligt skjuter jag ner allt igen. huvudet skriker åt mig att sluta tycka så jävla synd om mig själv!!  

Ovido - Quiz & Flashcards