Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Malin - 14 oktober 2009 22:44

tänkte gå och lägga mig och sova men jag är typ inte trött...? Får väll lägga mig och lyssna på musik en stund eller nått.

jaa, vi hörs väll i morgon eftermiddag. :)

God natt.



........................................



Det är dom gångerna jag vill ställa mig på ett bord, slita mig i håret och skrika ut hur ont det gör inombords. Att hålet i bröstkorgen skickar ut stötar av smärta till hela kroppen så det känns som jag ska dö av den. Är jag verkligen så osynlig, är det ingen av er som bryr er?

Antagligen inte.

Vill gråta ut hos någon, någon som bara förstår eller håller om mig. Men det är såå länge sedan jag släppte någon så nära så att dom såg hur ont jag hade. Det är nog ingen som har sett eller som har fått höra av mig hur ont jag egentligen har nu. Men vem skulle bry sig? Dom skulle då inte göra det

 

Av Malin - 14 oktober 2009 21:31

Oj då, det är redan Torsdag i morgon. Kan veckan ha gått fort utan att man har märkt det ;)

Läntar till helgen, då blir det att vara med kompisarna och sova :) fast det finns ju en förälder som gör att man får så dåligt samvete att man bara vill dela på sig...

Ajaa....kändes iaf jobbigt med skola i morgon men jag hoppas den går fort! :)

hörs sen.




...............................................



Samvetet gnager mer än någonsin i en och jag önskar mer än allt annat att jag kunde vara flera personer, vill inte såra någon.

 

Av Malin - 14 oktober 2009 17:31

"Cum propris suis alis volat - Han flyger på sina egna vingar"

 

Av Malin - 14 oktober 2009 15:40

Idag så fick vi sluta tidigare och haleluja för det ;) Hade ingen lärare sista lektionen så. :)

Var bara tvärt en sväng på stan med några i klassen och shoppade en kort stund, det var trevligt :)

Nu ska jag gå ner och ta en macka eller något för magen kurrar som fan och jag orkar nog inte vänta tills middags tid.

hörs lite senare.


  <3


Ovido - Quiz & Flashcards