Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Malin - 17 oktober 2009 14:13

gud så härligt med lördag, sedan jag vaknat har jag ätit en god frukost sen var jag iväg på en kort promenad med headset i öronen. :)

Nu så ska jag fara till pappa och stanna hos han tills i morgon...kände att det var länge sedan jag sovde hos dom.

så jag skriver väll i morgon när jag har kommit hem igen :)

Ha en bra Lördag! vi hörs!


 

Av Malin - 17 oktober 2009 11:37

vaknade bara för en liten stund sen så har sovit rätt länge men känner mig inte så utvilad.

Men ska försöka piggna till lite, ska nog gå och äta lite frukost sen kanske gå en promenad, kändes härligt men vi får se ;)

hörs senare.

Av Malin - 17 oktober 2009 00:20

kom nyss hem från kompisarna, har haft det jätte jätte trevligt som vanligt och hade tänkt stanna ett tag till men jag var så trött att jag kände att jag måste hem och sova ;P

så nu ska jag bara krypa ner i sängen sen ta en härlig sovmorgon i morgon. :D

God natt!


Ovido - Quiz & Flashcards