Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av Malin - 8 oktober 2009 22:48

Ikväll har jag faktiskt pluggat lite, känns skönt att ha gjort det :) I morgon är det fredag och gud så härligt, har inte så jätte jobbig skoldag sen när jag kommer hem ska jag någon gång på kvällen fara till kompisarna :) <3

Skriver i morgon när jag kommer hem från skolan.

Höres.



  <3

Av Malin - 8 oktober 2009 16:52

oj den här verckan har bara rusat iväg, det var ju nyss måndag (?) Gud så härligt med fredag i morgon iaf :)

Hade planerat att ikväll skulle jag plugga men det kommer säkert inte bli för jag har världens huvudvärk och jag känner mig helt slö i kroppen...men jag måste egntligen plugga...åå skulle vilja fara till Thailand eller nått i typ en månad, fan så härligt det hade varit ;D

vi hörs sen.



 

Ovido - Quiz & Flashcards