Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Malin - 11 oktober 2009 21:56

det lockar verkligen att ta en sovmorgon i morgon eller få "plötslig huvudvärk". haha måndagar är inte min grej som sagt, det kanske ni har märkt hhaha ;)

Har iaf inte gjort så mycket idag, varit rätt slö och nu hade jag nästan tänkt gå och lägga mig och sova :)

vi hörs i morgon efter den låååånga skoldagen :/ *suck*...




..................................................
.....



Varför släpar sig tiden fram. Den borde rusa framåt! Känns jobbigt med bara måndag i morgon.

Du finns fortfarande i min hjärna, din varma goa famn saknar jag. Vill nypa mig själv i armen för att kolla om jag är vaken eller om det bara är en dröm. Hur kan du, så fin och underbar vilja slösa tid på mig som är så ful och trasig.

Nä nu ska jag försöka sova och skjuta iväg alla grubblingar som hackar sig in i hjärnan.

 

My heart beats lika a drum, can you hear it? <3

Av Malin - 11 oktober 2009 13:00

förstår inte varför jag är så trött och slö...men men det är ju söndag så då är man väll jämt slö :P

Usch i morgon är det måndag och inget jag ser fram emot. Vill bara snabb spola ett par dagar, känns som den här veckan kommer släpa sig fram. Vill ha längre helg!

Vaknade rätt sent och låg kvar och bara stirrade in i väggen ett tag innan mamma kom och sa att det var frukost.

Nu ska jag bara ta det lugnt ett tag.

Vi hörs.



......................................



Min hjärna fortsätter gå på repris och magen spänner sig så där underbart igen. Din varma goa famn är så lockande, så inbjudande. Fortfarande snurrar det negativa tankar runt mig, som hur ful jag är, hur tjock jag är och hur jag kunde ha varit mer gullig mot dig. Det det är kanske bra att vara efterklok.

Dina armar runt mig är inbränt i min hjärna, skulle ge vad som helst för att spola tillbaka tiden eller spola fram tills nästa gång jag ska vara med dig. <3

 


Av Malin - 11 oktober 2009 00:23

Kom typ nyss hem från en kompis, är jätte trött så ska snart sova :)

Efter jag hade ätit lite mat så fort jag iväg, blev att vi såg någon film och hade det trevligt :]

God natt.




..............................................



Jag försöker rycka till mig själv för att få min hjärna att intala mig att det här är verkligt. Att ligga i din varma goa famn fick hela mig att skaka utan att jag vet varför. Lycka kanske? Jag vet inte men nu längtar jag bara efter din varma famn igen, du har verkligen fått mig att bli varm. Jag frös hela tiden förrut, det sa jag men nu, nu kommer du och har verkligen fått mig varm. Mina hjärna går i repris och det får min mage att spänna sig lite av nervositet och glädje. Jag vet inte hur jag ska beskriva allt. Det är så lätt att vara med dig, du får mig att smälta inombords <3

 


Ovido - Quiz & Flashcards