Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av Malin - 21 oktober 2009 22:57

Har jag pluggat ikväll, ja och nej svarar jag då. Måste dra fram motivationen i mig snart, det finns som ingen nu.

Ska iaf gå och sova nu, då kommer som sagt morgon dagen snabbare ;P

Vet inte om jag kommer hinna skriva så mycket i morgon, har lite grejor att göra och tider att passa :) Efter en sådan dag brukar det vara härligt att sova sen på kvällen. ;D

Nej nu ska jag sova, blir en lång dag i morgon...

vi hörs. God natt!


 

Av Malin - 21 oktober 2009 20:29

hej på er. sorry för att jag inte skrev så fort jag kom hem...borde verkligen sätta mig och plugga nu men finns ingen ork. Ska tvinga mig att sätta mig med böckerna en stund innan jag lägger mig sen :)

vi hörs lite senare.



.......................................



Kroppen skrek inombords av smärtan som strålade i kroppen, kände hur tårarna nådde ögonen men jag tvingade mig själv att inte gråta! Hela jag började skaka och jag kände mig som en rädd liten 10 åring igen, var så rädd inombords för vad psykiska sparkar jag skulle få som skulle få mitt hål i bröstkorgen riva ännu mer. Känner mig mer och mer trasig och ful, ville ta till kniven och rista in smärtan i armen men kunde...

Varenda muskel i kroppen spännde sig fast jag försökte slappna av, det gick bara inte. Känner mig så hjälplös då.

När ska allt läka? när ska allt bli som det en gång har varit? Jag vet inte svaren på mina egna frågor men jag vet att det ser mörkt ut just nu...

 


Ovido - Quiz & Flashcards