Alla inlägg den 7 juli 2009

Av Malin - 7 juli 2009 23:11

Hello everybody ;) Bestämde mig för att inte sova så länge i morse så jag steg upp vid halv 10 tiden ungefär :) Orkade inte göra så mycket senare. satt och lyssnade lite på musik i mitt rum och städade lite i min garderob :)

Senare så ringde ett par kompisar och frågade om jag hade lust att komma ner till dans salen där dom skulle dansa och släppa loss :D Så mamma skjussade mig dit och jag hade super trevligt! Var så roligt, vi dansade, pratade och skrattade i massor! Vi provade på lite av varje av dansstilar. Hur kul som helst.!

Kom hem, hoppade in i duschen sen var jag så trött så jag har bara sett tv :)

Nu ska jag sova! Vi ska nog fara till dans salen i morgon också men vi skulle kolla först om den var ledig då skulle vi alla höras av i morgon :)

Så god natt på er ha det så bra! <3

Av Malin - 7 juli 2009 00:16

Ska nu krypa ner i sängen och se en serie som jag har laddat hem :)

Har inte så mycket att skriva så...

Vi hörs i morgon puss på er, god natt! :)

Ovido - Quiz & Flashcards