Alla inlägg den 22 juli 2009

Av Malin - 22 juli 2009 16:14

hello everybody. Just nu väntar jag på att mamma ska bli klar med maten :) Har gjort mig färdig och ska snart till Angelica där vi kommer vara ett tjejgäng och prata, se film och äta massa godis hahah :D jag tror det kommer bli jätte rolig, var länge sen jag var med vissa så det blir nog skojj :D:D


Hare så bra puss <3

Av Malin - 22 juli 2009 01:29

Haha jag har inte ens försökt sova än, pratet med kompisarna vart lite längre än jag trodde...hehe. Och nu när jag hade tänkt lägga mig och sova så skrämde det mig lite. Jag vill inte sova, även om ögonlocken börjar kännas lite tunga så lockar det inte att sova....Men jag vet att jag måste. Som alla andra kvällar så ska jag försöka skjuta alla tankar åt sidan och slappna av. :)

Nä hörrni, God natt på er då. kramkraam <3

Ovido - Quiz & Flashcards