Alla inlägg den 21 juli 2009

Av Malin - 21 juli 2009 22:14

ååå jag är så jävla tråkig. Kunde inte somna igår så jag är jätte trött nu, ajaa det är väll smällarna man får ta :/

Har inte gjort något speciellt idag, var på stan en stund med syrran och shoppade lite. Vi var inte där så länge för vi var ganska trötta båda två. :)

Nu ska jag prata med lite kompisar på msn sen blir det väll att sova, eller ja försöka iaf.....hehe. 


Hare så bra! <3

Av Malin - 21 juli 2009 03:19

Det känns som någon har bundit fast en stor sten på mig, min ben börjar darra av dess tyngd men jag lyckas hålla mig stående. 

Flera står och tittar på mig medans någon stiger fram till mig och med en lätt beröring knuffar till mig så att jag faller omkull. Men jag inser att jag inte bara faller till marken, jag håller på att falla ner för en klippa. 

Ingen gör någonting utan står bara och tittar medans jag landar i vattnet med en stor smäll. Jag hann inte ens ta ett djupt andetag innan jag hamnade i vattnet. Innan jag vet ordet av det så ligger jag på botten och tittar upp på dom skuggiga ansikten som bara lutar sig över kanten och tittar på mig. 

Lungorna fylls med vatten och jag drabbas av panik, tyngden av stenen ovanpå mig gör att jag vill vrida mig i smärta men jag kan inte röra mig....


...............................


Det hugger till i bröstkorgen och hålet börjar kännas av, det slits och rycks. Jag försöker gråta men inte många tårar kommer, det går inte. 

Jag tittar upp i taket och minns den tiden för ett par år sedan då hålet i bröstkorgen började bildas, som nu låg jag och stirrade upp i taket. 

Jag var besviken, arg, ledsen, ensam och rädd och visste att dom närmaste åren bara kunde gå åt ett håll....

Jag kände mig oönskad och oälskad. Just då fick jag en anmärkning om att jag inte betydde något. Jag insåg senare att det inte bara var orden som skrapade sönder min själv utan att der även var besvikelsen....

Jag tittar på klockan igen och suckar...jag vill sova....

Av Malin - 21 juli 2009 01:03

ja det är ju som tisdag nu eftersom klockan är över 12 :D haha hmm....

........

..........

.....

haha min hjärna står still. Jag kommer inte på något att skriva :/

Snälla skriv bara en mening om vad jag ska skriva om! vad som helst! :D Give me some ideas you guys! :D <<3<3


nä ska sova nu, eller ja...försöka iaf :S


nattinatt<3<3

Ovido - Quiz & Flashcards