Alla inlägg den 19 juli 2009

Av Malin - 19 juli 2009 15:35

Kunde inte somna igår kväll. För mycket tankar som spikade sig fast i min hjärna. Jag försökte slappna av och ta ut dom där spikarna, låta dom bara få fara ut ur min shjärna men det gick inte.

Jag tittade på klockan ett X antal gånger och tänke "när ska jag få sova" .

Tillslut vart jag så slut i huvet av alla spikar så jag tog chansen och försökte koppla bort alla spikar, jag lyssnade på mina andetag och annat som lät. 

Tillslut somnade jag! :) 

Till min glädje när jag vaknade såg jag att klockan inte var allt för mycket :)


Ses snart kram <3

Av Malin - 19 juli 2009 02:40

Har inte gjort något speciellt idag. Orkade aldrig ringa runt till en massa kompisar. Har bara legat och degat hemma. Hjälp mamma lite m.m :)

Fattar inte varför jag är uppe nu, jag kommer säkert sova bort hela dagen i morgon. Men förhoppningsvis så vaknar jag inte allt för sent :)


Nä god natt alla <3<3

Ovido - Quiz & Flashcards