Alla inlägg den 20 juli 2009

Av Malin - 20 juli 2009 22:04

Kunde inte somna igår, som vanligt. Vet inte varför det har blivit så nu...Hatar att inte kunna somna på kvällarna. Man ligger och funderar på en massa olika grejor, och konstigt nog som bara tynger ner en själv.


Nä nu ska jag inte vara negativ. Min dag har då inte varit så intressant. Måste börja skärpa mig och fara ut och göra något roligt. Jag börjar ju ruttna här xD Haha nä skojja bara. ;) Det är dax för mig att vara lite tonåring hahah! ;D


Hare bra! ;)

Av Malin - 20 juli 2009 00:44

dagen har gått riktigt fort känns det som.

Idag har jag inte gjort så mycket, har hjälpt syrran att kolla på lägenheter på internet sedan så for hon till hennes kille och då hade jag inget att göra längre. Har städat lite smått i mitt rum. Jag har bakat, pratat med pappa i telefon och hjälpt mamma laga middag :)

Det var typ min dag, ahaha intressant: Nej inte ett dugg"! xD


Ska sova puss syns i morgon <3


..................................................
..........


Det är som att åka i en tidsmaskin. Ena stunden sitter jag i min säng i mitt rum sommaren år 2009 och "bam", plötsligt ser jag mig själv liggandes i min säng vintern 2007 med täcket över mig och gråter så att min kudde blir alldes blöt. Jag står och tittar på mig i det förflutna, allt jag ser är en trasig kropp som ligger försvarslös och försöker finna tröst i den blöta kudden...Tårarna verkar aldrig ta slut. Mitt förflutna jag andas tungt och slutar plötsligt gråta. Bara jag och hon vet vad hon kände i just den stunden, Hon kände ingenting. Kroppen hade börjat domna bort och huvudet kändes som om det var gjort av sten. Hon hade ingen aning om vad framtiden skulle ge henne, men jag visste att hon nog hade en aning. 


Jag vaknar till och tittar mig omkring. Jag står i mitt rum igen, sommaren 2009. Jag märker det inte förrens det börjar slita i mitt hål i bröstkorgen igen att jag ligger i fosterställning och gråter av smärtan samtidigt som jag trycker armarna mot bröstkorgen. Jag vill skrika med när jag öppnar munnen för att skrika så låter det ingenting. Jag börjar gråta istället och gungar fram och tillbaka. Jag vet att smärtan snart går över så jag kan inte göra något annat än att vänta ut den....

Ovido - Quiz & Flashcards