Alla inlägg under juli 2009

Av Malin - 25 juli 2009 18:20

Hello tänkte bara skriva ett snabbt inlägg. Jag ska till Angelica om en liten stund vi ska sätta på lite musik och dansa för vi är båda jätte peppade på att dansa street och lite annat :D Sen blir det väll se film eller något :)

Just nu sitter jag och lyssnar på lite låtar och laddar hem lite. Tyckte den här låten med Akon var bra :) Tycker om lite av allt möjligt i musik.
Om ni har så ge mig lite tips på vad som är bra, haha :)


Ha en bra kväll :) <3

Av Malin - 25 juli 2009 12:12

Snart så kommer min syster hem och då ska hon få hjälpa mig med att färga mitt hår. Har länge velat färga det eftersom det hsr blekts nu på sommaren men det har aldrig blivit. Så nu, hahah, nu ska jag färga det :) Sen tror att hon vill ha hjälp med hennes hår också. Hahah that is what sisters are for ^^


Hörs på ett tag. Kraam<3

Av Malin - 25 juli 2009 02:11

Bara för ett tag sedan så for en kompis härifrån, efter middagen ringde jag och undrade om hon ville hitta på något. Vi satt väll mest vid datorn, pratade på en massa och poppade popcorn som vart lite brända hahah (A)

Jaa, jag som hade tänkt lägga mig tidigt...ahah aja det är ändå sommarlov! :D

Men nu ska jag iaf avlsuta här vid datorn. Sedan sova.

Hatar stunden innan man somnar, ibland tar det 5 minuter innan jag somnar, ibland 30 minuter och ibland 1 timme. Den tiden ligger man bara och tänker och grubblar på en massa jobbiga saker. Som man skulle ha gjort annorlunda kanske i någon situation. Man tänker på nya skolan som kommer...

Finns så mycket man tänker på. :/

Ska iaf försöka somna snabbt haha ;)


Ses i morgon. Kraam<3

Av Malin - 24 juli 2009 16:32

dagen började med en tripp in till stan, träffade ett par kompisar och då blev det lite fika och en kort shoppingsrunda :)

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, syrran kommer nog fara till hennes kille och mamma ska till hennes kompisar tror jag. så vad ska jag hitta på....

kanske far till någon kompis, vi får se. Snart blir det lite middag :) 

Hare, puss<3

Av Malin - 24 juli 2009 01:40

jaa precis, varför ligger jag inte just nu och sover. Måste börja skärpa mig och gå och lägga mig lite tidigare iaf för jag sover så länge på morgonen hahah :)

Har varit med en kompis idag och det var jätte roligt att träffa henne igen<3

Dagen hade väll en nackdel...men men...


Nä nu ska jag sova! Hare så bra pusspuss <3

Av Malin - 23 juli 2009 18:04

Suck.....jag ställer mig vid sidan av vägen, det är så lugnt här. Nästan inga bilar och inte många hus. Det börjar blåsa kallt lite lätt så jag drar igen min kofta. Molnen på himmlen verkar växa och bli större och större.

När jag tänker tillbaka på orden som jag hört för ett tag sedan hugger det till i bröstkorgen, hålet sliter till lite och det gör ont att andas.

Jag stirrar ner i marken och sväljer min tårar. Käna börjar darra lite av ansträngningen för att hålla mig ståendes. 

Om någon individ hade hört dom orden jag fick höra skulle dom inte se något speciellt i dom, dom skulle nog inte ens reagera. Men jag fick höra dom och jag förstod allt i vartenda ord även om meningarna inte ens var så farliga...

Så vad vill jag göra nu.... helst skulle jag vilja ha en cigg och en cider. Det hugger till i bröstkorgen bara tanken av att gå hem och slänga mig på sängen och gråta. Jag orkar inte det, jag vill bara försvinna ett tag...försvinna in i mig själv.



Av Malin - 23 juli 2009 01:06

nu är jag hemma, kom från Angelica där vi har varit ett tjej gäng och pratat, filmen spelades som bara i bakrunden och vi har skrattat i massor. Har haft jätte roligt som sagt och jag tror alla har ont i kinderna nu efter allt skratt :D

Så nu ska jag se någon film kanske sen sova, är inte riktigt trött än ;D


Vi hörs väll i morgon. Puss på er<3

Av Malin - 22 juli 2009 16:14

hello everybody. Just nu väntar jag på att mamma ska bli klar med maten :) Har gjort mig färdig och ska snart till Angelica där vi kommer vara ett tjejgäng och prata, se film och äta massa godis hahah :D jag tror det kommer bli jätte rolig, var länge sen jag var med vissa så det blir nog skojj :D:D


Hare så bra puss <3

Ovido - Quiz & Flashcards