Alla inlägg under oktober 2009

Av Malin - 17 oktober 2009 11:37

vaknade bara för en liten stund sen så har sovit rätt länge men känner mig inte så utvilad.

Men ska försöka piggna till lite, ska nog gå och äta lite frukost sen kanske gå en promenad, kändes härligt men vi får se ;)

hörs senare.

Av Malin - 17 oktober 2009 00:20

kom nyss hem från kompisarna, har haft det jätte jätte trevligt som vanligt och hade tänkt stanna ett tag till men jag var så trött att jag kände att jag måste hem och sova ;P

så nu ska jag bara krypa ner i sängen sen ta en härlig sovmorgon i morgon. :D

God natt!


Av Malin - 16 oktober 2009 19:19

Jaap nu är den efterlängtade fredagen här :D

Skoldagen gick verkligen sekigt, var jätte trött och slö så jag orkarde typ inte jobba alls. Men nu ska jag iaf iväg till ett par kompisar, blir väll se film och käka godis som vanligt ;D

ha en bra kväll, ses.




....................................



Hur ska man kunna tänka, kunna sitta still när det ända som hjärnan vill visa är dig.

hur kan man sakna någon så mycket så att det gör ont? <3


 

Av Malin - 15 oktober 2009 22:25

Kom nyss hem från en kompis (<3) och hade planer på att plugga en stund men jag orkar inte...blir att plugga mer i helgen då :/

Så nu tänkte jag gå ner och fika lite sedan blir det göra sig klar för sängen, är rätt trött.

vi hörs i morgon i eftermiddag. :)




......................................



Jag svävar bland molnen nu med ett leende på läpparna och den värmen du gav mig har fått mig alldeles varm.

Var nästan rädd att du skulle höra mitt hjärta som bankade hårt i bröstkorgen. Försöker nypa mig i armen för att kolla om du är verklig eller inte. Jag förstår inte hur Du, snäll, snygg, gullig, omtänksam, underbar, ja listan kan göras lång kan tycka om jag som är så trasig och ful. Med dig känner jag mig som en drottning men samtidigt som den fula ankungen och du är den vackra vita svanen på alla sätt och vis.

Jag hade chansen att berätta för dig hur trasig jag egentligen är men jag kunde inte. Meningarna som jag ville säga, som skulle få mig att spricka den här bubblan jag gjort med tiden så att ingen ska få komma så nära mig, allt ekade i huvudet och jag kände hur det nästan gled över mina läppar men jag fick inte fram ett ord...

 


sov gott <3

Av Malin - 15 oktober 2009 18:00

har jag tittat igenom alla läxor och sånt sedan jag kom hem? nej inte det...

har iaf nyss ätit lite middag och ska iväg till en kompis nu. Blir nog inte så länge eftersom jag egentligen måste plugga men det kommer säkert som vanligt inte bli....usch på mig.....

aja, vi hörs lite senare. :)




....................................



Det tickar som en bomb inombords. Vill bara skrika ut, gråta och berätta för någon hur ont jag har i mitt jävla hål i bröstkorgen. Det tickar för varje dag som går som jag kväver allt inom mig själv. Men det går ju inte, jag kan ju inte bara berätta det för någon. Vad skulle den personen tycka om mig då?

Nej ju mer det kväver mig försöker jag bara slå ner det ännu mer.

     Freedom is not free.




Av Malin - 15 oktober 2009 16:02

Jippie! Fick sluta tidigare idag med så jag kom nyss hem :D Annars så har ju skoldagen gått rätt fort tycker jag :)

Fredag i morgon! Ska bli härligt med helg :D

ikväll så måste jag egentligen plugga. Börjar hänga efter ganska ordentlig nu, sen så är det massa porv och annat på gång...*suck* Men motivationen finns inte..

men tänkte ändå tvinga mig själv att plugga en stund sen kanske jag skulle vara med en kompis :]

vi hörs lite senare.



......................................



Freedom is not free.

 

Av Malin - 14 oktober 2009 22:44

tänkte gå och lägga mig och sova men jag är typ inte trött...? Får väll lägga mig och lyssna på musik en stund eller nått.

jaa, vi hörs väll i morgon eftermiddag. :)

God natt.



........................................



Det är dom gångerna jag vill ställa mig på ett bord, slita mig i håret och skrika ut hur ont det gör inombords. Att hålet i bröstkorgen skickar ut stötar av smärta till hela kroppen så det känns som jag ska dö av den. Är jag verkligen så osynlig, är det ingen av er som bryr er?

Antagligen inte.

Vill gråta ut hos någon, någon som bara förstår eller håller om mig. Men det är såå länge sedan jag släppte någon så nära så att dom såg hur ont jag hade. Det är nog ingen som har sett eller som har fått höra av mig hur ont jag egentligen har nu. Men vem skulle bry sig? Dom skulle då inte göra det

 

Av Malin - 14 oktober 2009 21:31

Oj då, det är redan Torsdag i morgon. Kan veckan ha gått fort utan att man har märkt det ;)

Läntar till helgen, då blir det att vara med kompisarna och sova :) fast det finns ju en förälder som gör att man får så dåligt samvete att man bara vill dela på sig...

Ajaa....kändes iaf jobbigt med skola i morgon men jag hoppas den går fort! :)

hörs sen.




...............................................



Samvetet gnager mer än någonsin i en och jag önskar mer än allt annat att jag kunde vara flera personer, vill inte såra någon.

 

Ovido - Quiz & Flashcards