Alla inlägg under oktober 2009

Av Malin - 21 oktober 2009 20:29

hej på er. sorry för att jag inte skrev så fort jag kom hem...borde verkligen sätta mig och plugga nu men finns ingen ork. Ska tvinga mig att sätta mig med böckerna en stund innan jag lägger mig sen :)

vi hörs lite senare.



.......................................



Kroppen skrek inombords av smärtan som strålade i kroppen, kände hur tårarna nådde ögonen men jag tvingade mig själv att inte gråta! Hela jag började skaka och jag kände mig som en rädd liten 10 åring igen, var så rädd inombords för vad psykiska sparkar jag skulle få som skulle få mitt hål i bröstkorgen riva ännu mer. Känner mig mer och mer trasig och ful, ville ta till kniven och rista in smärtan i armen men kunde...

Varenda muskel i kroppen spännde sig fast jag försökte slappna av, det gick bara inte. Känner mig så hjälplös då.

När ska allt läka? när ska allt bli som det en gång har varit? Jag vet inte svaren på mina egna frågor men jag vet att det ser mörkt ut just nu...

 


Av Malin - 20 oktober 2009 22:35

haha kan man tänka sig, jag har faktiskt pluggat lite ikväll så nu känner jag mig riktigt duktig faktiskt. Men hur länge jag exakt satt med näsan i bäckerna är inget att skryta om...men lite pluggande vart det iaf :)

Nu ska jag gå och lägga mig, då kommer dagen i morgon lite fortare.

Så vi hörs i morgon efter jag kommit hem från skolan.

God natt!




..........................................



What can I say, What can I do?

 

Av Malin - 20 oktober 2009 18:16

Bara tisdag? Tiden verkar ju aldrig gå....*suck*

har iaf haft en lång skoldag och är helt slut nu. Tog hem alla böcker som jag behöver och ska fan sätta mig en stund nu, måste plugga en stund iaf.

Vi hörs lite senare.



....................................



Det sticker till i bröstkorgen och det kändes som om någon hade lagt en stor sten över mig för varje andetag jag tog var svårt att ta. Det ekar i hela mig när jag rör mig, känner mig så tom. Vill bara till din famn igen, då fylls jag och känner mig inte tom längre.

  Con todo mi corazón.

Av Malin - 19 oktober 2009 22:54

Nu tänkte jag gå och lägga mig och verkligen försöka somna, vill inte vakna upp i morgon igen av att jag håller på att dö av trötthet ;P haha ne kanske inte dö men man känner verkligen av den sen på skolan, man kan inte koncentrera sig.

Ikväll har jag inte gjort så mycket, suttit framför tv:n typ :)

som vanligt hörs vi i morgon när jag har kommit hem från skolan.

God natt.



...............................................



Allt står bara still i skallen. Hålet i bröstkorgen rycker bara till men river och sliter inte helt som det brukar.

Vad väntar det på...

 

Av Malin - 19 oktober 2009 17:35

När jag steg upp i morse var jag så nära på att bara lägga mig ner och fortsatt sova och skita i skolan, men tänkte att det bara var lika bra att stiga upp då jag var vaken...skoldagen har då verkligen inte gått fort men nu är den över! :D

Skulle egentligen behövt sätta mig och plugga men jag orkade inte ta med mig några böcker från skolan eftersom jag vet att det ändå bara hamnar i en hög på golvet...Så pluggandet blir uppskjutet tills i morgon. :)

Har nyss ätit lite middag och det blir väll att slöa framför tv:n ett tag (A)

vi hörs sen.



................................



Det känns så tomt, det ekar av saknaden av dig när jag bara ser två personer som sitter och håller om varandra med kärlek i blicken på skolan. Hur kan det kännas som du är så långt borta men ändå inte?

Hur är det tänkt att jag ska kunna koncentrera mig på lektionerna när hjärnan bara spelar upp repriser. Jag undrar om du kan koncentrera dig på dina lektioner eller om det är som i mitt huvud att bara repriser visas...

Nåja, jag måste börja skjuta repriserna åt sidan för att fatta vad som händer runt mig.

  What can I say, What can I do?

Av Malin - 18 oktober 2009 23:14

har nu fixat och trixat lite här och duschat så nu tänkte jag ta mitt headset och gå och lägga mig och lyssna på musik en stund och sen sova. Borde egentligen gå och lägga mig direkt för jag vara helt död i morgon när väckaren ringer men jag är typ inte trött...eller jag har ingen lust att sova än så det blir att lyssna på musik en stund :)

Skriver i morgon när jag kommit hem från skolan.

God natt.



......................................



Du som är så underbar med dina vackra vita vingar hur kan du vilja slösa din tid på mig som bara är så ful och trasig, mina vingar som är så svarta går inte ens att flyga med...

Men allt sådant flyger ut från skallen när du är i närheten. Om du bara visste hur varm du har gjort mig, jag hoppas jag gjort dig varm också men jag tror du är bättre än mig på att värma. Kändes som tiden gick aldeles för snabbt, din famn var alldeles för varm och härligt för att lämna då. Kändes som halva kroppen stretade emot när jag var tvungen att öppna dörren och gå...

men det som får mig att lysa inombords när det känns mörkt är att jag vet att jag snart ska träffa dig igen. <3

Love is the best feeling. <3

 

Av Malin - 18 oktober 2009 21:27

...för den dåliga uppdateringen men har som sagt varit hos pappa tills idag, kom hem efter middagstid ungefär :)

usch söndag idag och i morgon är det skola...som vanligt hoppas jag att den här veckan också går fort.

Nu ska jag försöka röja upp och fixa till lite här.

hörs sen.



........................................



  Freedom is not free!

Av Malin - 17 oktober 2009 14:13

gud så härligt med lördag, sedan jag vaknat har jag ätit en god frukost sen var jag iväg på en kort promenad med headset i öronen. :)

Nu så ska jag fara till pappa och stanna hos han tills i morgon...kände att det var länge sedan jag sovde hos dom.

så jag skriver väll i morgon när jag har kommit hem igen :)

Ha en bra Lördag! vi hörs!


 

Ovido - Quiz & Flashcards