Alla inlägg under oktober 2009

</3

Av Malin - 1 oktober 2009 22:52

Ska gå och sova nu, är skit trött och har en lång skoldag i morgon...

Skriver mer i morgon.  :)

ha det så bra.



......................................



Kroppen växlar mellan att vara varm och kall. Ibland fryser jag och ibland är det varmt.

Jag vet att jag ska sluta skriva om dig hela tiden, jag visste/vet ju ändå att det bara kommer gå åt ett håll...

Så slut med det nu. </3


Fortfarande så river hålet i bröstkorgen och pressar luften ur lungorna. Det räcker med att jag sitter i bussen med headset i öronen och lyssnar på musiken så dyker något upp i skallen som gör att jag vill hoppa till av smärta när den pumpar ut i kroppen. Ord kan såra men det kan vara besvikelsen som kan såra mest.

För det mesta så dyker det upp gamla bilder som hände för nått år sedan som gör att hålet börjar att riva, det finns så mycket jag skulle vilja berätta för er men jag vet inte hur eller om jag ska...vi får väll se.  

Av Malin - 1 oktober 2009 18:58

Ny månad idag. Skolan idag segade sig fram, kände mig jätte hänging men jag stannade kvar i skolan och det kanske är dumt att göra när man är sjuk men jag får typ dåligt samvete eller något, jag vill inte missa något viktigt i skolan.

Ajaa, känner mig fortfarande sädär så vi får väll se om jag far till skolan i morgon....

Sedan jag kom hem från skolan har jag bara legat framför tv:n, det blir nog gå och se tv ett tag till.

Vi hörs sen <3



.............................



jag känner mig ihålig, som ett tomt skal. Jag fryser igen men inte lika mycket, det var ju du som värmde mig fast du inte vet det. Det lockar verkligen att bryta sönder skalet som är runt mig som jag har med tiden lyckats bildat upp för att ingen ska få komma så nära så att ingen ska se vem jag egentligen är. Det tickar i mig som en bomb, jag vill bryta igenom det och berätta vem jag är, hur trasig jag är och hur du har värmt mig. Men jag kan inte, varför skulle du ens bry dig så mycket om mig. Nej så fort tankarna dyker upp så slår jag snabbt ner dom igen.


Hålet i bröstkorgen finns fortfarande och river och sliter av andra orsaker. Kniven lockar ibland mer än den brukar. Vill rista in min smärta i armen. Men jag kan inte.

 

Ovido - Quiz & Flashcards