Alla inlägg den 18 januari 2010

Av Malin - 18 januari 2010 23:08

Är helt slut och trött. Hade tänkt gå och lägga mig tidigare men så blev inte fallet.

Taggar inte skola i morgon, börjar vara så fruktansvärt morgontrött. Nåja, det är ju bara slita sig upp på morgonen ;P

Vi hörs. Godnatt.!


 

Av Malin - 18 januari 2010 20:06

Livet känns tungt just nu. Allt snurrar och jag vet inte hur jag ska få det att stå still framför mig. Allt är suddiga streck, jag ser inte klart.

Smärtan fortsätter döda mig bit för bit för varje dag.


Bland allt som är just nu så har jag så är jag så kan jag inte sluta le när du kommer in i rummet. Jag fylls av lycka när jag ser att du ler mot mig, pussar mig på kinden och känner hur dina armar runt mig kramar mig mer. Underbart är allt jag kan säga.


Förlåt för min frånvaro. Ska verkligen försöka bli bättre men jag kan inte lova någonting.

Tack till er.

 

Ovido - Quiz & Flashcards