Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Malin - 24 januari 2010 23:18

Peppar inte för skolan i morgon. Måndag i morgon och dom brukar jämt gå rätt tungt. Denna vecka kommer dessutom inte bli kul med alla skolarbeten...känns som det finns noll med ork att ta itu med dom också. funderar på att vara hemma i morgon, jag vet inte riktigt vi får väll se.

Nåja, nu ska jag sova godnatt.



.................................



You makes me smile. <3


 

Av Malin - 24 januari 2010 18:10

...och jag är verkligen urdålig på att skriva här oftare. Ska försöka bättra mig.

Den här helgen har gått ruskigt fort, känns som helgerna är alldeles för korta och det känns som man knappt har sovit eller vilat fast det är typ det ända man har gjort.

Nu ska jag äta lite middag sen blir det ta det lugnt framför tv:n och försöka ladda upp inför skolan i morgon... :(

vi hörs sen.



...............................



Allt som händer i livet, possetiva och negativa sätter sina spår i en själv. Dom negativa är snabba med att fylla kroppen invändes med stora ärr som gör så fruktansvärt ont. Medans dom possetiva bara stannar en stund utan att lämna något fint förutom ett svagt vackert minne i huvudet. Det kanske är allt som krävs för att man ska börja le.....men hur var det med dom där ärren då?

Har sökt i mig själv och efter en stunds smärtsamma bak blickar i mitt liv så vet jag vad som har gett mig mest ärr och som fortfarande ger mig ärr. Jag vet att dom ärren hindrar mig på alla möjliga sätt åt saker och ting. Nu när jag vet, måste jag bara försöka strunta i smärtan som dyker upp och försöka göra det som jag själv vill. Men som sagt, det är svårt. Svårare än jag trodde, speciellt när den lilla, mörka versionen av mig sitter och bara hånflinar åt mig och förklara hur dålig jag är hela tiden.

 


Ovido - Quiz & Flashcards