Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Malin - 5 januari 2010 15:42

Åå, vårat internet har varit jätte segt idag men som tur är så går det lite fortare nu.

Har städat bort lite i mitt rum och väntar på att en kompis ska komma :) Sen ska vi gå och handla sen laga någon enkel middag, mysigt! Sen efter det blir det väll säkert en massa tjejsnack. :D <3

Vi hörs sen.

kram.



..........................



Är så tacksam över mina fina vänner. Finns inte ord som räcker till för att tacka dom för allt. <3


 

Av Malin - 5 januari 2010 00:01

Nu ska jag sova, är egentligen inte så trött men vet inte vad jag ska göra om jag ska vara uppe längre...kanske är bättre att lägga sig nu då för då kanske man somnar lite tidigare än vad man brukar.

Nåja, vi hörs i morgon.

Godnatt.



..............................


Känns tomt och kallt bredvid mig. Önskar du kunde ligga bredvid mig igen med dina armar runt mig. Kunde känna lyckan sprida sig i mig när jag tryckte mig närmare mot dig och jag kände hur du också trog mig närmare dig. Vill ha dig här hos mig.

<3<3


 

Ovido - Quiz & Flashcards