Alla inlägg den 25 januari 2010

Av Malin - 25 januari 2010 23:02

då var måndagen avklarad, har varit en lång dag och vill redan nu bara ha helg. haha vem vill inte? ^^

Nåja, borde ha satt mig med högen skolarbeten som ligger slängda åt sidan men har inte orkat, får ta itu med dom i morgon...jag som vanligt ska skjuta upp allt ;P

Nu ska jag sova.

Godnatt. vi hörs i morgon.



....................................


Tryckte armarna mot bröstkorgen, var inte beredd på den här. Smärtan ilade igenom hela min kropp men gjorde som ondast runt brötskorgen. Höll tillbaka tårarna som ville smyga sig fram, vet inte om det var av smärtan dom ville komma eller allt det andra. Vill flyga iväg men det går inte, vingarna mot friheten försvann för länge sen.

Skulle vilja försvinna från mig själv, gömma mig under täcket och inte synas.

Men...Welcome to reality.

 


 



Av Malin - 25 januari 2010 21:44

Undrar om allt kommer bli bra

undrar om det någonsing kommer ta slut

undrar om jag någonsin kommer kunna flyga igen...


 

Ovido - Quiz & Flashcards