Alla inlägg den 7 januari 2010

Av Malin - 7 januari 2010 23:02

Har varit på en promenad ikväll, var jätte härligt. Gjorde lite situps och sånt när jag kom hem, var riktigt skönt att lägga sig i badet sen, är helt slut.

Nu ska jag sova. vi hörs i morgon.

Sov gott.



...................................



Står inte ut med det här.

Orkar inte med mig själv.


Hålet i bröstkorgen river och sliter mer och mer, smärtan strålar ut i hela kroppen och alla muskler spänner sig automatiskt för att försvara sig utan att lyckas. Det gör ont att andas och förgäves försöker jag ta lugna andetag, men det ger mig bara mer smärta.

Självförtroendet sjunker och sjunker, kan det sjunka så här lågt som det är just nu. Jo tydligen så kan det det.


 

Av Malin - 7 januari 2010 17:23

Tål inte mig själv just nu. Kniven mot armen känns lockande, kanske känns det bättre sen. Har lust att bara fara ut och springa med headset i öronen, springa bort smärtan och bara fara fram i friska luften. Har även bara lust att lägga mig ner och gråta, gråta för att jag inte orkar mer. Gråta för att allt bara har blivit för mycket.


står med ryggen mot spegeln vill inte titta på mig själv.

Men jag måste ändå vända mig om

vända mig om för att se om dom har hittat tillbaka till mig

vingarna som försvann för så länge sen

vingarna som kunde hjälpa mig att flyga bort

men jag inser när jag vänder mig om och tittar

att det är lika bra att ge upp.


 

Av Malin - 7 januari 2010 14:36

Vill krypa iväg, bort från allt, bort från mig själv ett tag. Önskar det fanns en genväg men det finns det inte, blir så trött på mig själv för att jag vill hitta den här genvägen. Vill vara stark nog men det är jag inte.


 


Tiden läker inte alla sår.

Ovido - Quiz & Flashcards