Alla inlägg den 3 januari 2010

Av Malin - 3 januari 2010 18:52

har gjort mig klar nu och ska far iväg till kompisarna nu :)

ha det så bra.

kram.


   

Av Malin - 3 januari 2010 17:08

Söndag idag, lovet går för snabbt. Idag har jag inte gjort så mycket, har haft huvudvärk hela dagen. inte kul...ikväll ska jag vara med kompisar tror jag :)

nu ska jag ner och börja göra lite mat.

synes.



............................


Allt forsätter snurra, vill bara att det ska stå still. Vill få grepp om det som är suddigt framför mig, men när jag sträcker ut händerna för att ta tag i det så finns som sagt inget där, bara den tunga luften runt mig.

Huvudet värker, hålet i bröstkorgen sliter och river och smärtan fortsätter stråla ut till hela kroppen. Som pricken över i:et så sjunker mitt lilla självförtroende mer och mer. Orkar inte med allt det här just nu, vill bara försvinna, försvinna från mig själv. Försöker ta ett djupt andetag och slappna av men det gör ont att andas och kroppen lyder mig inte i att försöka slappna av.


 

Av Malin - 3 januari 2010 00:20

har inte sovit mycket inatt och har gått omkring och varit trött hela dagen och nu när jag tänkte gå och lägga mig är jag inte trött längre (?)

Nåja. Blir väll musik en stund sen sova.

Vi hörs i morgon.

godnatt.



...................................


 

<3

Ovido - Quiz & Flashcards