Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Malin - 10 januari 2010 23:01

Den här dagen har verkligen gått fort. Har iaf haft en jätte trevlig kväll :)

Nu ska jag börja dra mig mot sängen.

Godnatt.



...................................



Försöker vara stark, men det är svårt.


    

Av Malin - 10 januari 2010 19:17

Sitter och väntar på en kompis som kommer på en liten stund, blir nog bara lite tjejprat sen godis som vanligt (A)

vi hörs sen.



................................



Önskar jag kunde sätta ord på allt men när jag ska försöka göra det blåser allt bort.


 

<3

Av Malin - 10 januari 2010 11:06

God morgon på er, fick verkligen dra mig upp ur sängen i morse, hade nämligen bestämt mig för att inte sova bort hela dagen (A)

Har nyss ätit lite frukost och tror jag ska lägga mig och se en film eller nått nu, orkar inte göra så mycket.

så vi hörs lite senare.



........................................


<3

 

Ovido - Quiz & Flashcards