Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Malin - 20 januari 2010 20:13

Idag är det onsdag. Har suttit med skolarbeten en stund nu och ska bara ta det lugnt ett tag nu. Blir väll tv tittande ett tag sen ett långt bad sen sova. Är så trött.

vi hörs sen.



....................................



Allt kommer upp på en gång, huvudet dunkar av smärta och hålet i bröstkorgen sliter och river mer än förr av alla minnen som kommit upp till ytan, allt det som jag hade tryckt ner! Ögonen fylls snabbt med tårar och jag trycker ihop mina händer så mycket att knogarna börjar vitna och fingrarna domnar bort. Springer med den lilla kraften som finns kvar i kroppen till mitt rum där jag smällar igen dörren för att få stänga den så fort som möjligt, jag låser och sätter mig på golvet vid sängen. Sitter bara och gråter och stirrar in i väggen med armarna om knäna. Vet inte hur länge jag sitter där, orkade inte bry mig heller. Jag viker bort blicken när smärtan börjar avta och armarna gör ont av att ha hållit i benen så hårt.

Jag orkar inte.

 

Ovido - Quiz & Flashcards