Alla inlägg den 6 juni 2009

Av Malin - 6 juni 2009 23:59

jahap. Nu är det snart söndag...helgerna går så fort, dom borde gå lite saktare tack! =] Men snart är det ju sommarlov så, =)

Ikväll har jag inte gjort så mycket. har varit själv hemma och det har varit lite skönt men samtidigt lite långtråkigt. Men har försökt sysselsätta mig lite, har hunnit plockat undan i mitt rum lite, badat, sett film och käkat chips =D haha mums! Och även om jag hade sovmorgon i morse så är jag fortfarande jätte trött så jag ska snart lägga ifrån mig datorn och sova =)


Huu, i morgon är det söndag så då blir det nog en lika slapp dag som det har varit idag. Kanske ringer Angelica, vi får se helt enkelt =)


Måste också berätta för er att jag har faktiskt mått rätt bra i veckan och helgen. Ingen som drar i mina muskler, inget hål som har brunnit i bröstet, inga sådana tårar....

Det är härligt, kan inte påstå att det där hålet i bröstet har läkt korrekt än men jag har kanske tagit ett steg frammåt...


Been there, done that...

Av Malin - 6 juni 2009 18:26

Åt nyss lite middag med mamma och syrran. Ikväll hade jag tänkt egentligen fara ut och vara med några kompisar men jag orkar inte, har varit en hektisk vecka så jag bestämde mig för att ara hemma och bara ta det lugnt =)

Mamma och syrran ska iväg tror jag så jag blir nog kanske själv hemma ;)

hahah så jag kan ju göra som Heidi Klum! hahaha xD 


Nä skämt åt sido jag tänkte nog ta ett långt bad sen se lite film kanske =) 

Nä nu ropar syrran, hon vill att jag ska hjälpa henne med håret =D

Ha en bra kväll. Ses <3<3

Av Malin - 6 juni 2009 15:19

oj det har verkligen varit en lång vecka kan man säga. Har varit hos pappa hela veckan och det har gått bra. I skolan så har jag jobbat som faan för att få klart typ nästan allt som ska ha varit klart!

Kom hit till mamma i går kväll och jag somnade så fort jag la mig i sängen, var så hemskt trött. Ska snart gå och städa mitt rum lite och sen packa upp väskan som jag hade med mig till pappa =)

Vi hörs snart! pusss<3


ps! Ska bli bättre på att blogga nu. :] 

Ovido - Quiz & Flashcards