Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Malin - 10 juni 2009 23:33

Nej, jag kan inte berätta för någon hur det känns att vara så trasig innuti...

Jag kan inte, jag vill, men kan inte, nej, jag vill föresten inte, jag kan bara inte!!! Men jag blir galen på att se folk som känner mig, som pratar med mig som tittar på mig, ser mig stå och le och skrattar och vara glad när jag är som trasigt glas innuti. Det skramlar och river när jag rör mig, jag håller tillbaka tårarna och döljer smärtan med skratt. Om bara folk visste hur ont det gjorde, varför kan dom inte bara se det utan att jag ska behöva skrika, gråta och be om hjälp....då blir det så komplicerat. Jag önskar bara att någon kunde få se hur mycket dom trasiga glasen river i mig och bara förstå utan att behöva ställa en massa frågor.  

Nej, jag kan inte berätta dom skulle bara tro jag var dum i huvet....


När ska jag nå toppen på berget, kommer jag någonsin nå dit?

Av Malin - 10 juni 2009 23:20

har nyss kommit hem, har varit ute med ett par kompisar och grillat och bara myst på. Det var jätte trevligt och gud vad jag kommer sakna alla!! <3

Men nu är det gymnasiet som gäller snart och jag kommer träffa alla kompisar ändå då och då, världen är rätt liten ;) Vart iaf en tidig kväll. Jag var så trött så jag for hem och har nu tänkt gå och lägga mig =)

Ska ta en ordentlig sovmorgon i morgon men vi hörs =) ha det så bra! <3


..................................................
..


Jag betyder ingenting, jag är inte värt något, jag är ingenting!.....


Av Malin - 10 juni 2009 16:44

Sommarlov!!! Jaa stunden jag har väntat på är här, kommer sakna alla så otroligt mycket. Grät till och med lite innan vi skildes åt, det var så sorgligt.

Men nu är jag redo för lite sommarlov sen ta ett kliv in gymnasiet =D

Nästa hela min släkt är här och fikar lite glass och tårta, det är jätte mysigt. Lite små presenter har man ju fått också (A)

Vi hörs lite senare =)

Ha det så bra! =D

Ovido - Quiz & Flashcards