Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Malin - 7 juni 2009 23:00

fan hur kan man vara så här trött när man har haft härliga sovmornar i helgen...haha så nu ska jag då sova för ögonlocken känns som sten.

idag har jag inte gjort så mycket. Dessutom så har jag haft "bloggtorka" som man kan säga. :]


Stod som vanligt kanske lite för länge vid spegeln i mitt rum idag. fan tänker jag när jag ser mig själv. Tycker jag är så himla ful och fet. Hatar mina feta lår, hatar min feta mage och hatar brösten. Ofta någon kille skulle vilja ha mig för det här...

jag vet att man egentligen ska ställa sig framför spegeln och titta på det man är nöjd med, men jag kan inte tänka så...

Ååå...måste verkligen börja träna alltså. Snart är det så varmt i vattnet att man kan bada och då måste man ha bikni. Då på stranden så jämför jag mig själv jämt med andra tjejor...

It's killing me....

God natt alla sweet dreams! <3

Av Malin - 7 juni 2009 14:28

Söndag idag. Vet inte riktigt vad jag ska skriva...kan ju säga som dom flesta andra bloggar brukar säga att man har "bloggtorka".

Ni kanske vill veta något? Frågor kanske? 


Hehehe ska försöka komma på något att skriva om =)

Ses snart! <3

Ovido - Quiz & Flashcards