Alla inlägg den 23 juni 2009

Av Malin - 23 juni 2009 22:34

Ska gå och lägga mig strax, är så sjukt trött. Har inte kunnat sova på kvällarna och då blir jag så fruktansvärt trött på dagarna. Ja så nu ska jag krypa ner i sängen och kanske läsa en stund eller något. Jag brukar oftast bli rätt trött när jag läser på kvällarna, så det är ju bra ;D


Faan, jag känner att jag har varit hemma mycket nu. Har så tråkigt, sen har jag märkt att jag börjar lika mamma för mycket i sättet hahah.... Ja jag är väll för mycket runt henne som sagt ;D Hahah nä men seriöst så måste jag ut och bada och vara med kompisar, inte bara sitta hemma som någon ökenråtta. ;) hihhi sen vill jag ju partaa nu när man har sommarlov och det är skönt ute, ska försöka dra ihop ett gäng i helgen och se om det är någon fler än jag som också är lite partysugen ;)


Nä hörrni, nu ska jag lägga ifrån mig datorn :)

Hörs i morgon, hade så bra :) <3

Av Malin - 23 juni 2009 18:37

Hej alla, jobbet idag gick bra. Trevliga människor som kom och handlade lite fika av mig =) Hahah en grej jag har varit rädd för tidigare, jag var rädd att jag skulle råka halka eller typ falla på golvet så allt jag bär skulle fara i golvet i typ 1000 bitar! Hahah har sett andra göra det som jobbat när man har fikat på något cafeé och det är rätt roligt att se så man skrattar ju ;D

Så i går kom jag tänka på det när det som sagt var min första dag. Så jag tog jämt lugna steg så jag inte skulle falla över typ något bordsben ;) Haha men idag kändes det bättre ;D


Haha inte så intressant men .... ajaa ;) Ikväll har jag inte något planerat (som vanligt). Vi får se men det blir nog bara en lugnt kväll. Kanske ska göra något vettigt typ fara ut och springa eller städa...haha inget utav det kändes särsklit roligt. 

Vi hörs lite senare =) krampuss<3<3

Ovido - Quiz & Flashcards