Alla inlägg den 14 juni 2009

Av Malin - 14 juni 2009 23:01

trist dag måste jag säga. Har bara gått omkring hemma i mjukis kläder och inte gjort något speciellt, fast ändå härligt att bara ta det lugnt också =)

Måste snart dra ihop ett gäng känner jag för jag är så party sugen! För snart börjar jag ju jobba och då är det inte lika mycket freedom kan man säga ;)

Jag känner även dom som jobbar på caféet jag ska jobba på så jag tror det kommer bli jätte roligt, mycket skratt och glass ;D

Men nu ska jag sova. Vi ska till mormor och morfar i morgon på morgonen, det vart i morgon iställer för idag =) Blir nog trevligt. 

Men ha det så bra! =) <3<3

Av Malin - 14 juni 2009 14:06

hej. Kom nyss hem från Angelica, sovde ju hos hene och det var supe trevligt  =) Vi var inte uppe så länge för vi båda var jätte trötta så man känner sig riktigt utvilad idag. vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag.

Ska hoppa in i duschen först sen kanske jag ska följa med mamma till mormor ett tag om jag orkar, vi får se =) 

hörs på ett tag igen! hare så bra! =)<3<3

Av Malin - 14 juni 2009 00:13

sorry har inte skrivit mycket idag men efter middagen så for jag till Angelica, vi har ätit lite godis, sett film och skrattat i massor =D Ska även sova hos henne ikväll, vi sitter vid varsin dator just nu hos henne =) haha så kan man ju också umgås hos kompisar nu förtiden ;D <3 Nä vi tittar på lite gamla bilder som hon har på hennes dator och det väcker verkligen minnen =)

Gud vad jag saknar min klass, våran klass ska jag ju säga :D <3


Vi hörs i morgon när jag har kommit hem =)

Ha det bra. God natt <3<3

Ovido - Quiz & Flashcards