Alla inlägg den 30 juni 2009

Av Malin - 30 juni 2009 23:32

Ska strax gå och lägga mig tänkte bara skriva ett inlägg här först :) I morgon efter jobbet ska jag till pappa så jag kommer nog inte kunna blogga på ett par dagar, jag vet inte hur länge jag stannar men vi får väll se :)

Ha det så bra alla,

God natt. puss <3<3

Av Malin - 30 juni 2009 22:39

jag står på en stor äng, det enda som är runt mig är gräs...inget annat. Vinden blåser lite fridfullt, det blåser härligt svalkande.

Jag håller en spade i min hand, jag tittar ner i marken och börjar utan att tänka gräva för brinnande livet. Jag kommer längre och längre ner, hålet i marken som jag gräver blir bara djupare och djupare. Jag vill sluta gräva men jag kan inte, tårar strömmar ner för mina kinder och händerna bränner av smärta av att ha grävt så länge. Plötsligt kastar jag ifrån mig spaden, vad håller jag på med? Jag tittar upp och ser till min förvåning att jag har grävt mig ner i jorden längre ner än vad jag trodde....jag har aldrig tittat upp. 

Andfådd sätter jag mig ner och vilar mina fuktiga kinder i händerna. 

Vad håller jag på med? Jag kan inte fortsätta att gräva ner mig i jorden. Oj vad jag vet att det är fel att jag gräver detta hål men jag vet inget annat.

Man kan säga att jag inte tar mig upp. 

Ovido - Quiz & Flashcards