Alla inlägg den 22 juni 2009

Av Malin - 22 juni 2009 23:37

Hade väldigt roligt på jobbet idag. Tyckte väll det var lite jobbigt att stiga upp i morse men jag överlever ju ;D

Jag har funderat lite... Jag nu tittat länge på massa olika dansstilar på youtube, älskar ju som mest Break Dance och Street Dance så jag har ju tittat mest på det nu =) Faan så bra vissa är, och min danslärare asså hon är helt grym! Jag blir så avundsjuk, jag vill också vara så bra! Men jag vet att övning ger färdighet som man säger ;) Så jag ska fortsätta kämpa på att dansa häcken av mig för det är så extremt roligt också :) 

Men då var det här ju med Gymnasiet......har valt danslinjen och jag har börjat tänka på att det kanske är helt fel linje =/ Min danslärare är typ bara 19 och när hon gick i gymnasiet så trodde jag att hon gick danslinjen, men det gjorde hon inte. Hon gick något helt annat, hon ville lära sig något annat på skolan och på fritiden så körde hon hårt med Dansen! 

Varför tänkte jag inte så när jag skulle välja till Gymnasiet, Min danslärare fick mig att tänka om lite faktiskt...Det är så svårt det här! =/


Nä jag ska försöka sova nu, är jätte trött eftersom jag inte kunde somna igårkväll. Ska inte ligga och tänka på massa som jag gjorde igår. 

Nåja, vi hörs i morgon efter jobbet :) Puss godnatt! <3

Av Malin - 22 juni 2009 19:16

Av Malin - 22 juni 2009 00:47

just när man har lagt sig i sängen för att sova så blir man pigg!(?) Eller jaaa pigg kanske inte jag blev men jag kan iaf inte sova nu =/

Det är för många tankar som snurrar i skallen på mig, kompisarna, gymnasiet, hemma....har satt på tv:n i mitt rum och sedan en film så att det inte ska bli så tyst i mitt rum. Har försökt lyssna på ljudet från tv:n i stället för att tänka så mycket men det funkar inte... ÅÅ jag som nästan såg fram emot att sova, nu är klockan snart 1. Min väckarklocka ringer i morgon också. Tycket inte om  när det ringer vill så hemskt gärna stänga av den då den ringer men jag vet att jag egentligen måste stiga upp....huu!

Nä jag kanske ska lägga ifrån mig datorn och försöka sova. 

höres <3

Ovido - Quiz & Flashcards